Difraxfles

Discussion in 'De babyuitzet' started by aggy, Mar 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Wie heeft er ervaring met de difraxfles. Die van ons lekt altijd als een tierelier! Volgens de kraamzorg moesten we het puntje van het doorzichtige rondje even inknijpen en dan was het goed. Maar dit helpt helemaal niet. Iemand een oplossing/idee? Hij bevalt me verder namelijk wel goed.

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Lekt de fles aan de onderkant? Soms is het inderdaad een kwestie van het plastic rondje aan de onderkant even omvouwen zodat het gaatje open gaat. Dat heb ik wel eens gehad, maar dat was meer omdat mijn zoontje de fles vacuüm zoog. Je moet de fles wel behoorlijk stevig dichtdraaien aan de onderzijde.

Wellicht is er iets mis met de fles zelf? Zou het even navragen op de difraxsite. Ik heb zelf 4 difraxflessen, maar er heeft er nog nooit eentje gelekt. Succes!

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Pff praat me dr niet van, die nieuwe flessen lekken als een gek. Bij mijn dochter nooit gehad 2 jaar terug. Ben inmiddels over op een andere fles, soms kreeg ze gewoon een scheut melk over zich heen.

4. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb ze net toevallig gekocht :D en lees dat je dan de onderkant even los moet draaien ;)

5. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    We zijn inmiddels al aan onze 4e Difrax fles (begonnen met de kleine nu de grotere) en heb nog nooit een lek gehad.

Wel dat er water in het plastic onderkantje blijft zitten als hij uit de flessenwarmer komt maar dat moet je er even uit schudden

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    en als de bovengenoemde dingen niet helpen, difrax mailen met het probleem!

service is echt wel goed daar!

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hadden 1 fles die lekte, maar kwam erachter dat hij kapot was. Ik heb difrax gemaild met foto en een paar dagen later zat er een nieuwe fles bij de post, met een gratis difrax knuffelpopje, goed service! Gewoon klacht indienen

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Wij hebben 8 difraxflessen (4 kleine en 4 grote) en nog nooit een lekkende fles gehad. Zou ook even contact opnemen met Difrax.

9. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Dank jullie wel! Heb denk ik het lek gevonden!;) Had nog een grotere fles en heb daar het rondje uitgehaald. En nu lekt ie niet meer! Blijkbaar zat er een scheurtje oid in het rondje!

Share This Page