10 maanden later, steeds onzekerder over lichaam

Discussion in 'Na de bevalling' started by ssanne, Apr 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssanne

ssanne Lid

Dec 28, 2008
    46
    0
    0
    hallo,

ik wilde even iets heel erg graag kwijt

10 maanden geleden ben ik bevallen, ik ben tijdens mijn zwangerschap zo'n 22 kilo aangekomen. Nu 10 maanden later zit er nog steeds zo'n 20 kilo daarvan aan mijn lichaam.
    Sporten, dieten enz. niks lijkt me te helpen. Ik ben van cup 80c naar een 90 E/F gegaan :oops: ,hierdoor ben ik zo erg onzeker geworden en het lijkt steeds erger te worden. zo erg dat ik hierdoor depressief begin te worden. Ik begin een hekel aan mezelf te krijgen en als ik weer eens voor de spiegel sta barst ik in huilen uit omdat mijn kleding me weer eens niet past/staat. Door het overgewicht en zware borsten heb ik continue rug/nekklachten. IK ben ermee naar de huisarts geweest maar durfde haar niet te vertellen hoe erg ik in zit over mijn overgewicht en grote borsten. Mijn partner heeft het ook door en we zijn door mijn onzekerheid ook heel weinig intiem. Ik ben echt radeloos en weet niet wat ik verder moet doen. IK wil echt gewoon genieten van mijn gezinnetje maar ik kan het niet want ik ben alleen maar bezig met mijn lichaam. Heeft iemand dit misschien meegemaakt??
    wat moet ik hier nou mee?? :cry:

2. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Moeilijk...

Ik zou in eerste instantie met mijn partner erover praten. Misschien kan hij je onzekerheid wel verminderen? Misschien vindt jouw man juist veel dingen nu mooier aan je? En komt het niet intiem zijn van jou af, van jullie beide of van hem?