Verschil Maxi Cosi Mura 3 uit 2010/11 en 2012

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gatto, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gatto

Gatto Lid

17 mei 2011
    29
    0
    0
    Publications Support Manager
    Voorburg
    Hallo allemaal,

Ik heb mijn oog laten vallen op de kinderwagen van Maxi Cosi (Mura 3).

Weet iemand wat precies het verschil is tussen de Maxi Cosi Mura3 uit 2010/2011 en die van 2012? Zijn er dingen verbeterd of verander? Of zijn het alleen nieuwe kleuren?

Mijn idee is om een kinderwagen van 2010/11 op internet te bestellen omdat die een stuk goedkoper is en daar evt. een maxicosi en een kinderwagenbak bij te kopen. (Heb nog geen complete set kunnen vinden) Kunnen die van 2012 op dat frame uit bijv. 2010?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Volgens mij moet je bij die van 2010 letten op de zonnekap van het kinderzitje. Er staat me iets van bij dat die niet goed waren en iedereen destijds een nieuwe kon aanvragen. Verder zijn het zo ver ik weet alleen de kleuren die anders zijn. Wij hebben een 2012 versie, de walnutbrown en behalve dat dat een 2012 kleur is, en de 'velgen' zwart zijn (de 2011 zijn zilver kleur) is er volgens mij geen verschil. Of in ieder geval, geen grote verschillen.
    Wij wilde in eerste instantie ook gewoon voor de 2011 gaan maar toen wij gingen kijken kreeg je, als je een combi deal pakte een zwarte reiswieg en een rood kinderwagenzit gedeelte. Of de roze variant. En laat ik nou net een rode niet mooi vinden, en geen roze willen voor als we in de toekomst evt nog een zoontje krijgen... Vandaar dat we voor de 2012 zijn gegaan. De 2011 combi deals heb ik inmiddels ook al volledig in het zwart voorbij zien komen, maar ja, de onze staat inmiddels bijna klaar voor gebruik.

3. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    De kap uit 2010 is niet zo fijn inderdaad, maar wie weet kun je daar alsnog een nieuwe voor krijgen via maxi-cosi.

Verder zijn alleen de kleuren anders voor zover ik weet.
    Dit jaar zijn de 'velgen' idd weer zwart, net als de wagens van voor 2010.

Als je een wagen kunt vinden in een kleur die je bevalt, zou ik zeker een wagen uit een eerder jaar halen. Scheelt vaak behoorlijk in de prijs.

Goede keuze de Mura! Ik heb de Mura 4, bevalt Super met hoofdletter S!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    alleen de kleuren zijn anders inderdaad,
    wij hebben er 1 uit 2008 gekocht, maar de spullen van de mura uit 2011 passen er ook op

Deel Deze Pagina