Hoihoi Ik ben bezig met de uitnodiging voor ons meisjes verjaardag en loop vast bij de tekst.. We vieren het 's middags van 14.00 tot 17.30 en wil dat graag even duidelijk maken op het kaartje.. iemand ideeen? Andere leuke teksten voor de uitnodiging zijn ook welkom!
Waarom niet gewoon wij vieren het van 14:00 tot 17:00? Wij hadden als tekst van blije baby naar dappere dreumes en dan ook fotos op de achtergrond van baby tot dreumes tijd.
Wij hadden het kaartje zo geschreven dat ze de mensen ahw zelf uitnodigde en dan; "mijn feestje is van 14.30 tot 17.30 uur"
Dit is de voorkant en op de achterkant komt dan tekst.. Tot nu toe heb ik dit Zondag 21 juli wordt het huis versierd, want dan wordt mijn feestje gevierd. Vanaf 14.00 mogen jullie een taartje komen eten, kan je niet komen willen papa en mama dat graag weten.. Ik wil er nog graag iets bij over de eind tijd van het feestje... graag in rijmvorm
Dankje! We hebben het vanmorgen zelf even gedaan! Super leuk, ze heeft er zichtbaar van genoten! Veel plezier!
Leuk kaartje! Wij hebben er op gezet: je bent welkom van 15.00 tot 17.30 uur. Kaartje is geschreven vanuit m'n zoontje.
Om 14.00 uur snijden we de taart aan, om 17.30 uur wil ik bijna weer naar bedje gaan... Dat heeft een vriendin van mij op de kaart geschreven, ook vanuit haar zoontje gezien, zeg maar!