Dit post ik voor een vriendin. We weten niet precies wanneer ze ongesteld moet worden, deze week of volgende week. Afgelopen zondag negatief met Clearblue Maandag idem. Net een 2v5 gedaan ook duidelijk negatief. Kunnen witte sliertjes in urine wijzen op zwangerschap? Blaasontsteking heeft ze vaker maar dit nog nooit gehad en voelt dat dan ook vaak aankomen. Wie heeft de tip?
Witte sliertjes in urine is gewoon afscheiding welke bij het plassen mee komt uit de vagina. Heeft in principe niets met een zwangerschap te maken. Wel heb je tijdens de zwangerschap meer last van afscheiding. Ik weet niet of het haar opvalt dat ze meer last heeft van afscheiding?
Ik had iedere maand voor mijn menstruatie afscheiding in mijn urine. Dit constateerde ik omdat ik elke maand een zwangerschapstest deed. Deze maand geen afscheiding in urine en zwanger. Het verschilt gewoon per vrouw. Als ze ( en dit klinkt een beetje vies) een lange sliert heeft, dan betekend dit meestal dat ze in haar vruchtbare periode zit