Hallo allemaal Ik ben in verwachting van ons tweede kindje. Voor mijn eerste kindje heb ik het 'Oei, ik groei! Negen maanden dagboek' bijgehouden. Graag wil ik voor mijn tweede hetzelfde doen. Alleen vind ik het een beetje raar om terug hetzelfde boek aan te kopen. Mijn zoektocht brengt me altijd bij dezelfde boeken die weliswaar heel fijn zijn als je de eerste keer zwanger bent (geven bv. veel informatie over de bevalling enz.) maar die bij de tweede keer niet meer zo van toepassing zijn. Weet iemand de ultieme tip? PS: zelf in een schriftje schrijven wil ik liever niet, bij mij werkt eerder de aanpak dat er elke week vragen moeten beantwoord worden.
Ik had 'm bij de 2e van Marianne Amelink. Heb me niet aan de overbodige informatie gestoord Nu lees ik sowieso vaak over die 'info' heen, 9 van de 10 keer klopt er toch niks van
Ik had bij mijn eerste geen speciaal dagboek. Ik hield gewoon een Word-document bij met foto's en echo's. Nu bij de tweede heb ik van mijn zorgverzekering een zwangerschapsdagboek van Pauline Oud gekregen. Ik lees de info ook niet en beantwoordt alleen de vragen... Sommige vragen zijn wel meer voor een eerste kindje, maar dan beantwoord ik ze niet of op een andere manier.. Dit topic herinnert me er trouwens wel aan dat ik mijn dagboek weer eens moet bijwerken...
Ik heb juist dezelfde gekozen als bij de 1e zs (Pauline oud). Vind het leuk om zo de verschillen in de zwangerschap te zien. Als ik nu teruglees, heb ik een heleboel vragen toch echt anders ingevuld als toen
Ik heb bij beide zwangerschappen het negen maanden plakboek van Uitgeverij Snor ingevuld. Er is ook een babyplakboek en een kinderjarenplakboek in deze serie verkrijgbaar.
Deze had ik ook bij mijn eerste. Nu heb ik die van Oei ik groei, maar ik mis enorm de ruimte om alle kaarten en kleurstalen etc in te kunnen plakken. Dus misschien dat ik nog switch..
Is er in het boek van Pauline Oud niet een heel hoofdstuk over de bevalling enz.? Lijkt me beetje overbodige informatie voor de tweede zwangerschap. De zoektocht gaat verder...