Heb ff meegelezen, omdat ik een beetje in hetzelfde schuitje zit. Sinds gisteren bruinverlies, af en toe helderrood er tussendoor. En toch vandaag licht positief getest, met 2 verschillende testen. Heb je de kV test al gedaan??????
Met alle liefde en plezier! Ik ben niet bezig met zwanger worden maar zit nog wel te wachten op mn ei haha. Ga lekker genieten van het weer. Dan gaan de dagen sneller
Oke maybee dus je wilt wel maar bent er niet bewust mee bezig... @reckless ja maar heb ik vanmiddag gedaan... Moest met ochtenurine.. Heb nou al 30euro uitgegeven aan urly testen.. Nu wacht ik tot vrijdag op me nod...
Weer beetje bloedverlies.. Dit is 3e dag.. Maar nogsteeds erg weinig en niet helderrood.. In inlegkruisje bruin en afvegen roze.. Hoop dat t hier bij blijft
Mijn vriend wil liever nog eventjes wachten dus vandaar. Hoop dat het niet het begin van je menstruatie is. Maar als ik het allrmaal zo hoor denk ik het niet
hoi ik lees even mee.. zit vandaag op 4 dagen voor mij nod. en rode/roze afscheiding gehad. ik heb deze maand met ovus gewerkt en ongesteld worden kan echt nog niet
Beebie.. Oh dan lopen we tegelijk ongeveer.. Irritand he.. En er zyn weinig vrouwen die een innestelbloeding krijgen... En wij dan toevallig alle 3? Maybee oke dan nog ff lekker wachten toch Ik wil zo graag een positieve test in mn handen hebben.. Ik zag dat @reckless al een positieve test heeft op andere pagina,, nogmaals gefeliciteerd meid!!
Wat fijn onlymariellee! Hoop echt voor je dat het raak is! Hier nog steeds bruin en bloedverlies. Ga op z'n vroegst morgen pas weer testen maar denk dat het niet goed zit. Daarvoor heb ik teveel bloedverlies!