Hoi, Ik woon in Spanje en hier bieden ze 2 soorten melk aan van Nestle. Nestle Nidina 1, 2 en 3 en Nativa 1, 2 en 3. Nestlé Bebé | Productos | El rincón de las marcas | Leches infantiles Ik had eigenlijk graag geweten wat het verschil is tussen beiden? Het zal wel aan de samenstelling liggen, maar wat juist? Kunnen jullie mij in lekentermen zeggen waar het verschil ligt? Onze jongen is sinds anderhalve week overgeschakeld van een ander melk naar Nestle Nativa 1, maar hij raakt er van verstopt blijkbaar. Men had mij gezegd dat kunstvoeding met minder ijzer beter zou zijn tegen verstopping maar wat is daar nu van waar? Welke van de 2 zou het beste zijn voor mijn zoontje?
Beste Podiki25, Beide voedingen zijn standaard voedingen en voldoen aan de Europese wetgeving. Dit houdt in dat alle babyvoeding verrijkt is met ijzer. Echter de Nidina heeft als toevoeging de L-Bifidus bacterie die ook kan helpen om de ontlasting makkelijker te laten verrlopen. U zou dit kunnen uit proberen. Mocht uw kindje problemen houden dan kunt u het beste contact opnemen met een arts om het te bespreken. Groet, Saskia