Verschil opvolgmelk

Discussion in 'Flesvoeding' started by TuttiFrutti, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Even een kortvraagje, maar wat is nu het verschil tussen flesvoeding 1 en 2?

Ik neem aan dat de samenstelling iets anders is, omdat ze vanaf 6 maanden andere voedingsstoffen binnen krijgen, maar wat is nu precies het verschil...

Ik hoor het graag.

Groetjes Ilse

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    De samenstelling is idd iets anders, maar wat precies durf ik je niet te zeggen.
    Voordeel van nr 2 is wel dat het vaker in de aanbieding is. Bij nr 1 mogen ze dat niet doen omdat dat officieel zuigelingenvoedsel is en daar mag geen reclame voor gemaakt worden.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Bij nr2 zitten er ook meer voedingsstoffen in 1 schepje. Het is geconcentreerder. Daardoor mogen ze daar max maar 800cc van.
    Als je de echte getallen per bestanddeel wil weten, kun je misschien in de winkel de verpakkingen vergelijken.

4. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    800cc water, of 800cc inclusief de schepjes voeding?

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zowel 1 als 2 hier staan. Heb niet naar de bestandsdelen gekeken, maar vroeg me dus inderdaad af of het voedingsrijker was... Ik dacht eigenlijk van niet, omdat ze ook andere voedingsstoffen binnen krijgen, maar dat had ik dus mis ;)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    800cc aan voeding..
    Ons CB hield zelfs 700cc aan. Maar dat is waarschijnlijk de hoeveelheid water. Aangezien je die 800cc aangemaakte voeding veel vaker hoort.

Share This Page