Zomervakantie in Oostenrijk met baby van 8 maanden

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Toto1337, Feb 11, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toto1337

Toto1337 Nieuw lid

Feb 11, 2023
    2
    0
    1
    Male
    Hi Iedereen,

Begin september ben ik van plan om met de auto op zomervakantie te gaan met mijn vrouw en baby van 8 maanden.

We zijn op zoek naar:
    - Een gebied in de bergen.
    - Een rustige omgeving.
    - We willen graag verblijven op drie verschillende plaatsen, op max 3 uur rijden van elkaar.
    - Verblijf in typisch Oostenrijkse houten chalets. Het hoeft geen vakantiepark te zijn, maar wel. Als het park maar niet kollosaal is.
    - Ivm de baby willen graag voornamelijk kleine en makkelijke stukjes wandelen in de bergen.

Eerder zijn we (voordat de baby er was) in Obertraun geweest en verbleven bij Dormio Resort Obertraun. Dat beviel heel goed. Geweldige omgeving en een mooi verblijf. Nu zijn we op zoek naar een soortgelijk gebied.

Iemand tips misschien? Denk aan een bepaald gebied, verblijf of misschien leuke schitterende bergen met toegankelijke wandelroutes.

Bij voorbaat dank

Groet,

Thomas

2. Toto1337

Toto1337 Nieuw lid

Feb 11, 2023
    2
    0
    1
    Male
    Ik zag zojuist een foutje in mijn post;

Er staat: Het hoeft geen vakantiepark te zijn, maar wel.

Moet zijn:
    Het hoeft geen vakantiepark te zijn, maar wel.

3. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Bregenzerwald is leuk.

4. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,745
    646
    113
    Gelderland
    September kan het al best flink afkoelen, vooral 's avonds, in Oostenrijk. Ik zou in elk geval dan voor het zuidelijke deel van Oostenrijk kiezen. Dan zit je sowieso met het weer iets beter. Oost Tirol, waren wij met onze, toen 7 maanden oude baby. Ook in september. Beviel erg goed.

Share This Page