Hoi meiden! Ik heb een vraagje, ik heb een luieretui gekregen en lijkt me super handig om snel in je eigen tas te doen. Alleen vroeg ik me af of je die kleine losse verpakkingen doekjes ook los kon kopen? Even een voorbeeld bijgedaan zodat jullie snappen welke ik bedoel. Een normaal pakje doekjes gaat niet en dan is het effect ook weg, en losse doekjes lijken me zo uit te drogen? Dus wie geeft raad?
Ik weet echt niet of ze die kleine pakjes ook los verkopen. Wat ik doe is hem vullen met half opgebruikte verpakkingen. Als die uit mijn etui op zijn, haal ik het aangebroken pak doekjes uit de gewone bewaardoos op de commode.
Je hebt ook kleine reisverpakking doekjes (bij de kruidvat, action etc.) Als het pakje nog helemaal vol zit staat de etui wel een beetje bol maar zodra er wat uit is past het helemaal goed.
Ik bewaar altijd een gebruikt pakje billendoekjes die nog voor de helft gevuld is, deze gebruik ik dan weer voor onderweg in de luieretui.
Bij de DA heb je ook van de kleinere verpakkingen, weet ik toevallig omdat ik ze gekregen had in een pakketje van iemand