opties ipv klamboe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door alice, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik weet het even niet meer: ik wil iets moois klamboe-achtig boven mn ledikantje....maar geen klamboe! :) Ik heb iets voor ogen maar weet helemaal niet of het bestaat :rolleyes: .
    Dacht zelf aan een staafvormig beugel aan de muur met daar overheen stof. (dus soort tent-vormig) :(: Snapt iemand wat ik bedoel en wat eventuele opties zijn?

Alvast bedankt! :D

2. Je heb ook rechthoek klamboe's die helemaal over het bedje kunnen die heeft mijn dochter ook boven haar 1 persoonsbed. bedoel je die? heb die van haar bij burgerhout gekocht ze zijn wel vrij prijzig over de 100 euro

saskia

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
  4. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ja, die heb ik gezien, vind het er alleen wat simpel en goedkoop uit zien, helaas.
    Ik zag gisteren in een babywinkel ook iets anders dan anders.
    het was meer als boven een hemelbed, rechthoekig, plat van boven en dan klamboo-stof aan de zijkanten en voor en achterkant.
    Het zag er een beetje oosters uit.
    Dat was bij babysuperstore burgerhout in Rotterdam.

5. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    heb gister ook gekeken naar die van de ikea en mannetje ook een blik laten werpen erop
    ik zou eum ook wat langer en breder willen dus mijn klusser gaat er zelf 1 maken :idea:

6. Bianca die bedoel ik van burgerhout die hebben wij ook. Ik heb een foto in mijn album gezet dan kun je zien hoe die eruit zien Alice. Die van mij hebben we al een paar jaar dus er zullen nu wel andere zijn.

saskia

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ziet er mooi uit kayanoa! Heb alleen nog wel wat anders in gedachten..ga deze week nog even verder kijken en anders proberen we zelf iets te maken.

Bedankt voor de reacties!

8. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik snap je en dat moet je kunnen realiseren. Je zou op zoek moeten gaan naar zo'n stang (Wat ik dus ook moet doen) bij bijvoorbeeld winkels die gordijnen verkopen, een stuk stof kopen, lang genoeg en daarin in het midden over de breedte een lus naaien, snap je het nog? ;)

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jaaaa, ik snap je! Ik ga deze week op zoek naar stof, dan komt het goed!

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    alice...
    als ik denk wat jij bedoeld kun je dat kopen bij de leenbakker.
    ik heb dat voor mijn dochter dat nl ook
    het is een gekrulde stang die bevestig je aan de muur en dan heb ik 2 lus gordijnen/organza eraan gehangen...

11. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Kijk, dan ga ik in ieder geval even bij Leenbakker kijk voor die stang. ;)

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    die stang kost geloof ik 10,- of 15,- ik vind hem wel erg handig fijner als een hele klamboe vooral als je hem toch als sier wil gebruiken ;)
    en voor die organza gordijntjes zou je bij de Xenos kunnen kijken dat scheeld enorm met een andere winkel

Deel Deze Pagina