Bsbybadje, gebruiken jullie die veel?

Discussie in 'Verzorging' gestart door jerami, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb hier een babybadje op standaard staan voor mn zoontje. Nu valt het me op dat ik dat ding hooguit 4x gebruikt heb sinds hij thuis is.
    Hij gaat met ons mee onder de douche of hij gaat met zijn grote broer in bad. Ik heb een ligbad en die gebruiken we voor de oudste. De kleine gaat dan in mn armen erbij.

Bij mn oudste gebruikte ik hem ook bijna niet.
    Ben ik nu de enige die hem zo weinig gebruikt?

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik denk dat er wel veel meer zijn die hem weinig gebruiken als je je kind makkelijk mee onder de douche kunt nemen of in bad zoals bij jou. Bij ons gaat dat niet zo makkelijk dus ik gebruik het badje wel heel veel.

3. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij kunnen alleen douchen met de kleine man als we met zijn 2en zijn (dit ivm de het over de badrand heen stappen om bij de douche te komen) dus op de dagen dat ik alleen ben doe ik hem in bad met een badzitje erin, hij vind badderen niet echt tof dus probeer het zo min mogelijk te doen, maar in de praktijk gaat hij nog zeker 2 x in de week in bad

4. Annette123

Annette123 Niet meer actief

ik gebruik hem ongeveer 3x in de week, maar wij hebben geen ligbad. En ze vindt het leuker dan onder de douche. Maar als ik een ligbad zou hebben zou ik ook gezellig met haar in bad gaan hoor. Dat is toch leuk!

5. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Ding misschien 5 keer gebruikt, niet alleen omdat wij ook ligbad hebben en B. Dat heerlijk vindt, maar ook omdat B. zich graag helemaal uitrekt in bad en dat paste al snel niet meer.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb hem bij de eerste aangeschaft, maar alleen gebruikt in de kraamweek

Bewaard omdat we snel een tweede wouden,

Maar ook bij haar alleen gebruikt in de kraamweek

Een half jaar na haar geboorte hebben we het weg gedaan

De kinderen gingen altijd mee douchen

Nu bij de derde hebben we zon badje dan ook niet weer opnieuw aangeschaft, wel een Tummy voor de dagen dat manlief in de avond werkt dan kan de kleine lekker in de Tummy

( bad vonden de oudsten ook niets aan Tummy wel, of de jongste een bad fijn vind geen idee:p)

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik het begin niet. Toen gebruikte ik de tummy tub. Nu gebruiken wij hem wel altijd. We hebben geen ligbad. En mee onder de douche vind ik onhandig. Zeker als ze wat zwaarder worden. In het badje kan hij lekker zelf spartelen en spelen en ik kan overal makkelijker bij.

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet eens een badje;). Wel een tummy tub, daar gaat DL ongeveer 2 x per week in. Verder was ik 'r met een washandje of gaat ze mee onder de douche.

9. Koon

Koon Niet meer actief

Eerste 5 maanden de tummytub gebruikt, daarna tot een maand of 10-11 het badje. Samen douchen ging niet zo goed in onze onhandige baddouche met aan je lijf klevend douchegordijn.
    Nu gaat hij met een zitje in het grote bad.

10. beccie

beccie Niet meer actief

ik gebruik hem erg veel en al 4,5 jaar. ;)
    mijn oudste zit er elke week ook nog een keer in. het kan nog net en hij vind het zo leuk. wij hebben dan ook geen groot bad.

en de jongste gaat ook 2x in de week in bad.

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    in t vorige huis een tummytub voor de eerste zes weken ongeveer, en daarna mee onder de douche met papa - rond 10 maandennog wel een periode gehad waarin ik een soort grote teil gebruikte als badje, gewoon op de grond van de douche, totdat ze eruit dreigde te klimmen.

12. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ons manneke gaat met mn man mee onder de douche. Als mn man overwerkt wil ik nog weleens even de tub gebruiken...

13. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elke avond. Lekker in bad, slaapzak aan, drinken, in bed en slapen.
    Ze vind het geweldig in bad, lekker ontspannen.

14. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Hier ook erg weinig in gebruik! Echt zonde van het geld....

15. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik heb hem hooguit 5 keer gebruikt. 1x in de kraamweek en daarna nog een paar keer zelf. Vind het handiger om haar mee in de douche te nemen. We hebben een vrij hoge douche bak. Lijkt ook op een bad:) hij staat bij ons op zolder, voor een volgend kindje:)

16. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze jongste gaat er bijna nooit in, is veel makkelijker om hem mee onder de douche te nemen, of samen in het grote bad te gaan. Maar onze oudste (nu drie) zit er wel geregeld in, die wilt momenteel niet meer in de douche en in het kleine bad moet nu eenmaal veel minder water, dus vind ik dat een fijnere oplossing.

17. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heel veel gebruikt voor de oudste eant ze vond het grote bad helemaal niks. En nu zo'n 3x per week voor de jongste. Maar ik wil zo'n badstoeltje aanschaffen als ze kan zitten dan kunnen ze samen in bad.

18. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    zoon lief is nu ruim 2.5 en zit bijna dagelijks in zijn badje!!! hier dan ook geen groot bad

19. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wat gek, ik kan me niet inbeelden geen badje te hebben. Onze kleine man gaat hier dagelijks in bad, net voor het avondflesje. Niet om hem echt te wassen, maar eerder om te spelen en dat maakt hem lekker relaxed en moe.
    In de douche kan hij niet spelen en het grote bad vind ik zo moeilijk voor mijn rug. Maar binnenkort zou hij wel al met een stoeltje in het grote bad kunnen.

20. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier het badje gebruikt tot ongeveer 1 jaar. daarna zat zoonlief in badstoeltje onder de douche. en met 1 jaar en 4 maanden hebben we een biba bad gekocht. (hebben alleen een douche)

Deel Deze Pagina