17 weken, draaien lukt niet, baby gefrustreerd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door justme1974, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    HELP!!

Ik zit hier met een onwijs leuk meisje, maar af en toe wil ik oordopjes of een rol behang ;)
    Vanaf 15 weken is ze bezig met draaien en hoewel het al heel aardig gaat, heeft ze het truckje nog niet helemaal door. Resultaat; een gillend kind, dat gefrustreerd is, omdat ze maar niet op haar buikje kan komen. Ze maakt zich zo druk, dat het ook weer een grote spuug-parade wordt. Inmiddels heeft ze de hele box al gezien. Ze geeft gewoon niet op en dat is mooi natuurlijk. Maar heel eerlijk; ik word af en toe een beetje gestoord van de herrie die ze daarbij maakt.

Natuurlijk help ik haar regelmatig, maar de hele dag zo'n circus, dat gaat m niet worden. Hoe doen jullie dat toch? (het is soms echt uitputtend hoor.. ze begint 's morgens en eindigt dan 's avonds een keer... slapen????? Niet dus.)

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Oh ja, hoe irritant is dat.
    Hier een die het draaien zo ineens doorhad en het nu dus de hele tijd doet.
    Gevolg, ik leg meneer op zijn speelkleed, binnen een halve minuut ligt hij op zijn buik.
    Eerst vermaakt hij zich wel, zo'n 15 minuten en dan begint hij te huilen.
    Dus ik leg hem dan weer op zijn rug, vindt hij prima, want dan rolt hij zich weer op de buik.
    Maar nu vindt hij het niet meer leuk en gaat gelijk huilen en dit herhaald zich gewoon continu.
    Tot ik hem de fles ga geven, in bed leg of als hij wel wil spelen de babygym boven hem neerzet.
    Wat je kan doen zou ik eigenlijk ook niet weten, misschien de babygym boven haar neerzetten???

Deel Deze Pagina