Hoi allemaal, Ik weet precies wat voor een spijkerbroek ik wil maar kan het al een poos niet vinden. Dus wie kan mij helpen? Ik zoek: - spijkerbroek (weinig tot geen stretch) - uitlopende pijp aan de onderkant, dus om de bovenbenen strak maar om de kuit wijder (dus echt geen rechtmodel) - hoger in de taille, om mijn "vetrandje" te verdoezelen Dus wie o wie heeft de tip? Alvast bedankt
Ik heb deze bij de miss etam gehaald. Ik wilde per se een hoge taille na de bevalling en hij zit nog steeds goed. Voldoet helemaal aan jouw beschrijving. Alleen ben ik fan van donkerblauwe broeken, maar deze is wat lichter. Kostte iets van 40 euro trouwens
Ik ben laatst echt goed geslaagd bij SuperStar. Hoge broeken en broeken met lage taille. Ook verschillende modellen, kleuren en wassingen. Wel bijna allemaal stretch.. De broeken met uitlopende pijp komen weer in dus die zullen binnenkort veel te vinden zijn, denk ik
Yest Sds na 1e zw-schap al mijn broeken daar gehaald.. Voldoen aan al je eisen en zitten ook nog eens zo lekker dat je ze niet uit wil doen 's avonds
ltb heb ik nu inderdaad maar zijn mij net te laag in taille en aan onderkant te smal (dikke kuiten ) Bij c&a en miss etam ga ik maar eens kijken. En anders naar de genoemde diesel en levi broeken bedankt allemaal
MS mode heeft ook leuke broeken voor kleine prijsjes. De Violet is een bootcut model met een iets hogere taille
Ik draag nu een high waist jeans van de H&M.... Ik vind ze helemaal geweldig, zitten harstikke lekker!! Vind ik tenminste...