Hier gaat de kleine om de dag in bad. Nu doe ik er elke keer een beetje badolie in zijn badje en was zijn haartjes ook met shampoo. Nu bedacht ik me laatst dat t misschien teveel is voor z'n haartjes en lichaam om het om de dag te doen (dus dingen erin gooien). Hoe doen jullie het?
ik doe ze om de dag in bad en 1 max 2 keer per week met olie erin anders was ik haar gewoon en haar haartjes maar zonder de olie
Bedankt voor je reactie, misschien dat ik de olie ook maar een keer skip. Hij heeft verder geen uitslag oid.
hoe meer olie hoe drooger je het huidje maakt heb ik mij laten wijsmaken door de dermatoloog dus olie hoeft niet altijd zo maak je het huidje weeker dan nodig is
Wij doen ons meisje 2 x per week in bad en 1 keer onder de douche, in bad doen we altijd balneum extra vettend tegen iets anders kan ze helaas niet... en als we haar onder de douche doen wassen we haar ook met balneum als we er niks in doen dus alleen water krijgt ze overal uitslag...
Onze dochter gaat twee keer per week in bad met olie en haartjes wassen met shampoo. Ik was haar iedere dag gewoon met alleen water of als ze heel vies is, met een beetje wasgel..
Ik doe een heel klein beetje badolie of schuim in het badje, we badderen haar om de dag of 2 a 3x per week. Shampoo heb ik nog nooit gebruikt, ik maak alleen haar haartjes nat met mn hand, met het badwater. Haartjes zijn nog heerlijk schoon hoor na bijna 7 maanden. Voor die kleintjes heb je nog bijna niets nodig aan verzorgingsproducten vind ik zelf.
Hier gaat ze 2 keer per week in bad.. Ik doe er eerst douchegel in het water en later badolie.. Ze heeft eczeem dus als ik geen olie doe dan is het drama Haartjes wassen doen we niet; omdat ze amper haar heeft Maak haar haren wel nat met het badwater.
Hier gaat Chloë elke dag in bad ( is maar net of het ook uit komt hoor want het hoeft natuurlijk niet ), lekker voor het slapen gaan maar niet elke dag met wasschuim/olie oid. En haar haartjes was ik wanneer het nodig is, maak het wel elke dag nat! Ze vind het heerlijk badderen en heeft geen last van een droog huidje, en ik vind het ook lekker een vers gebadderd baby'je
ik doe elke dag wat badolie . toen hij zo klein was ook en 1 maal per 2 weken een schuimbadje. haren wassen ben ik pas begonnen met anderhalf toen hij meer haar kreeg. eerder gewoon dus 1 maal per 2 weken met het schuimbadje. de andere dagen met die witte babyolie. nu doen we die olie nog alleen gaat hij op de dagen van de creche in de douche met zeepvrije wasgel. haartjes wassen 1 maal per week.
Wij douchen/badderen om de dag ongeveer soms eens in de drie dagen (andere dagen met was handje toet, handjes en billen) en als ik haar wel badder/douch dan doe ik niks in het water en eens per week was ik haar haartjes (en ze heeft al een hele bos ) ik smeer haar daarna wel altijd lekker even in. Maar verder dus geen zeep of olie, sinds ik dat niet meer doe heeft ze lang niet meer zoveel last van plekjes.
Wij doen ons ventje om de dag onder de douche of in bad. En om en om, de douche- of badderbeurt gebruiken wij shampoo en wasgel of badschuim. Dus eigenlijk 'spoelen we hem af' de ene keer , en dan de volgende keer weer lekker met zeepjes etc Sinds we dit zo doen, is al het geklooi met droog huidje, insmeren babyolie, nog steeds een droog huidje, meer smeren met babyolie etc etc , helemaal afgelopen
Onze kleine meid gaat om de dag in bad (onder de douche met mijn vriend, met mij in bad of in de tummytub met dat kleffe weer wel dagelijks maar dan zonder zeep) met wasgel (billetjes en 1x per week alles zepen) en de andere dag een handwasje met water en soms een beetje olie voor de billetjes. Als ze in de tummy gaat doe ik badolie in het water, bij mij niet en in de douche uiteraard ook niet . Shampoo doen we maar 1x per week. Soms de ander dagen wat haarlotion voor de lekkere ruik. Na het badderen smeer ik haar lekker in met bodylotion, bij een droger huidje met olie.
Hier gaat ze ook om de dag in bad. In het water doe ik niks en daarna een klein beetje wasschuim huid&haar op haar hoofdje en lijfje en afspoelen. Hier smeert ze inmiddels van alles in haar haar (hoewel dat nog heel weinig is).