Heeft er iemand ervaring met kinderfluisteraar Eugenie Ryuters? Zij doet readings op afstand. Ik ben heel erg benieuwd of iemand er ervaring mee heeft? Ik zit er namelijk over te denken om er gebruik van te maken.
sorrie geen ervaring...maar mag ik vragen waarvoor?? je mag het ook wel pb-en hoor. de reden dat ik er naar vraag is omdat ik ook ouders met kinderen geholpen heb qua gedragsproblemen. dus mocht ik je ergens bij kunnen helpen...
Sorry, wil je niet onderuit halen ofzo..maar readings op afstand (al was het geen afstand) ?? Dat bestaat helemaal niet, even logisch nadenken. Ik zou met mamatje77 in zee gaan denk ik.
Ik moet zeggen...heb even op jaar site gekeken. en ze zegt dat ze alleen voldoende heeft aan de naam van het kind om de reading te doen. En dit kan volgens mij niet. Wat derek doet bij de mensen thuis...kan naar mijn inziens eerder want dan staat hij oog in oog in contact. En ik vind het ook een hoop geld .je kan pas contact maken op afstand als de andere persoon op dat moment er van af weet en open staat voor de behandeling. belangrijk is om te weten wat voor problemen er zijn en wat voor gedrag daaruit voort komt. Ook dingen die in het verleden gebeurd zijn. En ook verder hoe de ouders in hun hun vel zitten. dan kun je gaan kijken naar hoe je gedrag kunt veranderen en soms niet alleen van het kind zelf. heel vaak laten kinderen bepaald gedrag zien door een ander diepliggend probleem.
Zelfs derek ogilvie is nep Derek Ogilvie ontmaskerd? - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Zal even iets meer vertellen over mezelf. ik ben ervaringsdeskundige mbt kinderen met gedragsproblemen, en kinderen die speciaal zijn. dus bijv ass en adhd. ik ken verschillende methodes. maar mijn ervaringen helpen ook mee. heb zelf een zoon met ass. en ook vanuit mijn gevoel.
Wat Derek Ogilvy doet is cold reading. Dat kan iedereen, als je maar leert. Als je een kind hebt met problemen kun je beter naar een gedragstherapeut gaan. Daar heb je meer aan.
Dus Derek Ogilvie praat helemaal niet met geesten? - Nieuws - VK Derek Ogilvie ontmaskerd | Algemeen - NUjij.nl (19 okt 2012) Derek Ogilvie caught .mp4 - YouTube Hoeveel wil je er nog
Scheelt me niks, vriendin van me is daar geweest mbt tot haar overleden moeder. Alles klopte zonder dat ze van te voren iets had verteld. Dus wat is nou bullshit?
Nou ben benieuwd.. De redactie van Derek staat binnen nu en een paar min bij ons op de stoep voor kennismaking.. Wij hopen aan zijn programma mee te mogen doen.. En mochten we dan verder komen dan ben ik benieuwd naar wat hij allemaal zegt.. Vandaag gaan we ook geen details ofzo geven gewoon het "probleem"
hoi hoi ik heb zelf geen ervaring met die readings maar werk bij mensen die cursussen geven in baby fluisteren.. erg leuk en miss is het iets voor jou!! Voor intresse: www.dezomerhof.nl
Ik denk dat door dit soort voorbereidingen op het programma een schat aan informatie over jullie verzameld zal worden. Zij komen toch met je praten, en ze gaat je huis zien (dus sfeer, jullie gesteldheid, jullie karakter, wat er indirect speelt enz. Waarom moet anders een redactie bij je komen, voordat Derick zelf komt?
Maar dan is het toch helemaal makkelijk voor Derek om áls jullie uitgekozen worden alle knelpunten te vertellen. Alles wat jullie nu zelf vertellen krijg je weer terug van Derek. Begrijp je wat ik bedoel? Je moet maar eens googlen op cold reading. Dat is namelijk zijn techniek. Ik bedoel dit echt niet verkeerd, en als jullie je er prettig bij voelen moet je het natuurlijk vooral doen. Maar jullie worden best wel opgelicht, en dat vind ik kwalijk want uiteindelijk gaat het hier om echte mensen (en kinderen!) met gevoelens en emoties.
Nou we zullen het zien.. Wij geven in ieder geval geen details weg.. En dat ze langs komen snap ik wel want er zijn 1000 den aanmeldingen en daar moet gewoon een selectie ingemaakt worden voordat er mensen naar de selectie mogen komen waar Derek erbij is
Dat begrijp ik, maar voor alle andere programma's hebben ze informatie nodig om jouw verhaal compleet te kunnen hebben voor het programma. In andere programma's kunnen de presentatoren namelijk niet in je hoofd kijken.
Dat is onmogelijk. Door middel van je eigen gedrag, manier van doen enzovoorts geef je altijd informatie weg. Als je verder op social media zit dan valt daar ook heel veel informatie uit te halen. Veel meer dan je denkt