Hai dames, bij mijn eerste echo werd me verteld dat mijn baarmoeder naar achteren gekanteld ligt. Nu vroeg ik me af; duurt het hierdoor ook langer voor je een buikje ziet? Ik kan namelijk niet wachten tot het ook aan de buitenkant te zien is dat ik zwanger ben, haha
ik heb dit zelf ook, en bij beide zwangerschappen had ik al snel een buikje. dus ik ben van mening dat dit niks te beteken heeft .
Ik deel dezelfde mening! Hier ook een gekantelde baarmoeder en het buikje was snel zichtbaar. Doordat je baarmoeder zwaarder wordt tijdens de zwangerschap, zal je baarmoeder trouwens recht trekken. Het enige 'nadeel' wat ik ervan ondervond is dat tot 12 weken uitwendige echo's niet mogelijk waren en tot de 15 weken waren uitwendige echo's nog wazig qua beeld.
Bedankt voor jullie reactie! Hopelijk geldt voor mij hetzelfde en heb ik binnenkort een buikje, haha. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger dus dan hoop ik over een paar weken wat te gaan zien Bij mij konden ze trouwens met 8 weken al een uitwendige echo maken (ze moest wel heel hard drukken op mijn buik ), dus dan zal het denk ik wel meevallen hoe ver mijn baarmoeder naar achteren gekanteld is
Ik heb hetzelfde en er begint nu bij mij toch wel een klein buikje te komen, ben bijna 17 weken. Eerste echo met 12 weken moest wel inwendig ivm gekantelde baarmoeder. Verder was zei de vk dat ik waarschijnlijk pas later schopjes ed voel, hetzelfde geldt voor hartslag dmv doptone. Dit viel echter mee, hoorde ca 14 weken duidelijk hartslag bij vk en ook thuis is het goed te horen.
Hier ook een gekantelde baarmoeder en al snel een buikje te zien! Maar ik denk dat het niet ligt aan de stand van je baarmoeder. Sommige hebben al heel snel een flinke buik en laatst zag ik m'n nichtje die al 20 weken is, en nog niks te zien!
Ik denk dat dit ook heel erg kan verschillen. Bij 16-17 weken voelde ik al de eerste schopjes en vanaf 12 weken kon ik het hartje thuis vinden (wel na lang gezoek). Eigenlijk op hetzelfde moment dat uitwendige echo's mogelijk waren. Ik weet niet of je al wat voelt, maar wie weet voel je het binnenkort al!