Hallo allemaal Mijn zoontje is 11 weken oud en heeft 39.1 graden koorts. Mijn huisarts is niet meer aanwezig, moet ik nu de weekenddokter bellen? Of kan ik afwachten of het beter gaat.? Liefs.
Onder de drie maanden mogen ze geen koorts hebben. Hopelijk heb je gebeld? Anders zou ik het alsnog doen als hij nog koorts heeft.
Ja hoe gaat het nu? @koorts na prikjes: dat is toch we heel logisch? Had mijn meisje ook, maar dan was het 38,5. Dus niet zo hoog als dit.
Ja dat bedoelde ik. Zo hoog is het volgens mij nooit alleen door prikjes... Beetje kan natuurlijk wel!
Sorry dat ik nu pas reageer.. ik had gebeld, ze vonden het niet nodig om ons te laten komen.. de volgende ochtend was alles weer goed, zijn temp was 36.8. Wat er nou was? geen idee.. de prikjes had hij een week eerder al gehad dus dat was het niet.
Wat ontzettend vreemd dat ze het niet nodig vonden dat jullie kwamen! Zo'n jonge baby hoort nog helemaal niet zo'n hoge koorts te hebben.... wordt ook altijd gezegd: bellen boven de 38gr! Maar gelukkig dat je kindje nu geen last meer heeft en de koorts weer zo snel gezakt was...