M'n mannie draagt nu sinds een paar dagen maatje 2 van de kruidvat omdat 1 toch echt te klein begon te worden.. Nu alleen al 3 ochtenden achter elkaar dat meneer dus helemaal onder de poep zit.. Zijn ze dan misschien toch te ruim? Overdag heb ik nergens last van... Wat voor luiers gebruiken jullie voor de nacht bij een baby van 5200gr?
Zit zijn rompertje niet te strak? Vaak is dat ook nog weleens een oorzaak voor omhoogkomende poep... Dan kan het niet naar achteren / onderen maar schiet het de hoogte in! Anders zou ik het ook niet weten, maatje 2 moet met zijn gewicht echt wel passen...
aan z'n romper zou het niet kunnen liggen, denk ik... Had er vanacht 1 aan die zelfs ietsjes te groot was.. Het kwam er ook vooral bij z'n beentjes uit zeg maar...
Misschien helpt het om de pamper iets strakker aan te doen? dan sluit deze om de beentjes wat beter. en anders toch een ander merk proberen (bijvoorbeeld Pampers) soms helpt dat.
Heb hem volgens mij al op z'n strakst.. Misschien voor de nacht dan toch maar een andere proberen... Iemand goeie tips? Ben sowieso zelf geen fan van pampers want hij krijgt er luieruitslag van...
Ik heb in t begin bij onze.dochter huggies gebruikt, die had behoorlijke spillebenen, nooit lekkages gehad..
misschien maar een pak huggies proberen dan.. Mijn mannie heeft ook hele slanke beentjes... 't is ook juist op die plek waar die 's nachts lekt..
je vouwt goed de randjes die in de luier zitten naar buiten??? en dan de buitenrandjes knap uitgevouwen er over heen?
Hier maat twee bijna overgeslagen. Daar lekte ze ook mee. Maat 3 ging toen perfect! En nu alweer twee weken maat 4
@mimi83 Jupp die zitten goed.. @rijtjes ben bang dat hij dan helemaal gaat lekker want denk dat het probleem hem zit bij dat hij hele slanke beentjes heeft en het op de een of andere manier toch te los zit ofzo..