Sinds 2/3 dpo heb ik last van mn borsten en vooral de afgelopen dagen waren ze wat voller geworden. Ik had gister een positieve zwangerschapstest, maar sinds vanavond zijn mijn borsten ineens minder vol en iets minder pijnlijk. Ze zijn wel steviger dan normaal. Moet ik me nu zorgen maken dat dit symptoom aan het afnemen is? Moet ik me voorbereiden op een (vroege) miskraam? Of is dit normaal tijdens de zwangerschap? Het zit me niet lekker..
Heel eerlijk ook van mijn kant... Bij mij was dat tot twee keer toe het eerste teken toen het mis ging... Sorry. Ik hoop echt dat het bij jou niet zo is! En ik weet zeker dat er ook veel positieve verhalen zullen zijn en dat het bij iedereen anders is. Succes!
Bedankt voor jullie eerlijke reacties Colinn en Whoopie, al maken ze me wel een beetje bang. Mocht de test morgen zijn opgelopen, kan ik dat dan wel als een goed teken opvatten? Sinds vandaag heb ik wel last van lichte misselijkheid en geen eetlust, misschien dat dit wel een iets beter teken zou kunnen zijn..? Pff ik maak me er druk om wat is het soms lastig om geduld te morten hebben! Zijn er meer die hier (positieve of negatieve) ervaring mee hebben?
Ja ook bij mij was dit, helaas, het teken dat het mis ging de vorige keer.... Maar gewoon even testen morgen. Iedereen is anders, dus misschien is het bij jou geen teken en/of heb je er morgen wel weer meer last van. Succes!
Mijn eerste zwangerschap had ik alleen last va gevoelige tepels. Niet eens van mijn borsten en misselijk. Toen ik merkte dat mijn tepels niet meer gevoelig waren kreeg ik dus ook een miskraam. Wil uiteraard niet zeggen dat dit bij jou ook gebeurd. Nu ben ik weer zwanger en was ik in het begin super misselijk. En had alle kwaaltjes. Toen dit ineens verdween schoot ik ook in de stress. Maar na 2 weken keerde dit doodleuk allemaal terug haha. Dus afnemende kwaaltjes hoeven niet perse iets te betekenen. Ik heb nu btw af en aan last van mijn borsten. Dit verschilt per week. Dus maak je niet teveel zorgen. Als het mis is kan je er sws niks aan doen. Er is dan gewoon iets miet helemaal goed gegaan. Er zit helaas niks anders op dan afwachten. Maar ik zou je niet teveel zorgen maken want voor hetzelfde geldt betekend dit helemaal niks X
De eerste weken van mijn zwangerschap had ik ook af en toe een dag dat mijn borsten helemaal geen pijn meer deden. Ik raakte daar best van in paniek. Toch hoeft het niets te betekenen, bij mij kwam de gevoeligheid na een of twee dagen altijd weer terug.
Het hoeft helemaal niks te betekenen hoor. De 1 heeft allerlei kwaaltjes, de ander helemaal niks. En bij weer een ander wisselt het met de dag.
Meiden, heel erg bedankt voor jullie eerlijke reacties en woorden. Heel erg fijn! Ik kon gisteravond helemaal niet meer relativeren en door mijn missed abortion ben ik eigenlijk best onzeker nu. De pijn in mijn borsten is nog steeds aanwezig, en ook meer dan gisteravond. Wel zijn ze niet meer zo vol als twee dagen geleden maar dat hoeft dus niet perse meer iets te betekenen. Mijn test van vanmorgen is weer fijn opgelopen Vandaag of morgen is mijn nod, daarna krijg ik er denk ik ietsje vertrouwen in omdat de eerste hindernis (innesteling) overwonnen is hihi
Lopen mooi op die testen!! Probeer er van te genieten. Je weet nooit op voorhand of iets goed of fout gaat aflopen dus neem het stap voor stap en geniet van dit moment. Het zou jammer zijn als je achteraf moet besluiten dat je amper genoten hebt omdat je je veel te veel zorgen gemaakt hebt. Je hebt het toch niet zelf in de hand, zo bekijk ik het zelf tenminste Ik heb zelf een mk gehad bij mijn eerste zwangerschap, toen ik daarna opnieuw zwanger was, maakte ik mij eerst ook alleen maar zorgen. Tot ik mezelf echt verplicht heb van het los te laten. Het resultaat van die zwangerschap is op dit moment mijn huis overhoop aan het zetten
Bij mij beginnen m'n borsten überhaupt pas pijn te doen met 6 weken ofzo! En super voorspoedige zw gehad! Dus alles, iedereen en elke zw is anders 😘