Bloeding, menstruatie of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Niicci, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi allemaal,

Wij zijn sinds april bezig voor ons 2e wondertje, 17/4 mirena laten verwijderen en toen meteen een posi ovutest.
    Nu waren we gister 3 weken verder, met veel mogelijke zwangerschapssymptomen sinds ongeveer 1 week.
    Gezien ik alleen een vage test streep heb gehad afgelopen zaterdag avond(die op de bijlage), ging ik er zelf vanuit niet zwanger.
    Dit omdat we al bijna 3 weken na de posi ovutest waren.

Nu kreeg ik gister aan het begin van de middag ineens bruine afscheiding/bruin bloed verlies.
    Dit was heel weinig. Daarna tot ongeveer 10u helemaal geen "bloedverlies" meer gehad.
    Rond 10uur ineens wel weer, dus 's nachts maar even een tampon in gedaan. 'S nachts behoorlijk wat verloren, maar niet vergelijkbaar met een menstruatie, daarnaast was dit nog bruin met wat rood bloedverlies.
    Vandaag overdag bijna niets.
    Er zat wat bruin bloed aan de ob en het puntje was rood.

Ik rekende het wel als normale menstruatie, maar gezien het zo weinig is, vraag ik me af of het toch niet wat anders kan zijn?

Sorry voor de smerige details, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest uitleggen haha!

Zijn er meer die dit mee hebben gemaakt? En dat de menstruatie alsnog door gezet heeft? Of dat het een andere reden had?

Betreft foto's:
    Het gaat hier om de luxe test van KV, waar een + moet komen.
    Ik had hem uit het plastic gehaald omdat de camera niet wou scherpstellen op het venstertje aan de voorkant.
    De test steep is dus de verticale streep bij de pijltjes!

2. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Foto 2

Het streepje lijkt helemaal grijs, maar was wel wat licht blauw!

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goeie vraag, kan je helaas niet helpen maar zit ook beetje zo!
    Zou zondag NOD hebben, maar gebeuren niks en testen waren negatief.
    Gisteravond paar stippen roze op papier na plassen en vanmorgen niks meer. Later wel 1x veeg op paper en met tampontest zat er ook wel wat aan maar elke keer met plassen niks met afvegen.

4. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hmm, vaag. Ik zou haast heel voorzichtig speculeren dat jullie misschien toch zwanger zijn!? Misschien morgenochtend nogmaals een testje doen, allebeide?

5. werveltje

werveltje Niet meer actief

Bij mij heeft het een goede reden:zwanger!! Begon rond vruchtbare periode en zo af en aan. Soms dagen niet, dan weer paar achter elkaar.
    Ik hoop voor jullie dat dit ook zo is:)

6. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Bij mij heeft de menstruatie door gezet.
    Vandaag letterlijk een rode zee xD.
    Maar opzich ben ik er blij om, omdat m'n lichaam even kan wennen aan "leven zonder mirena", kan ik mijn cyclus weer bij gaan houden etc.
    Straks gaan we gewoon echt aan de slag!

Deel Deze Pagina