Ha dames, Tot nu toe hebben we nog geen wasbare luiers gekocht maar dit willen we alsnog gaan doen, zoals het plan was Maar nu kwam ik dus de Tots Bots Bamboozle tegen, en die zijn wel een heel stuk goedkoper dan de nieuwe Tots Bots Bamboozle Strech. Wie of wie weet wat het verschil is? Dat kan ik namelijk niet vinden op het www...
Bamboozle stretch is zachter, maar ook iets dunner. Ik vond hem fijner, maar qua opname, die gewone bamboozles werken net zo goed.
Ik heb alleen ervaring met Stretch, en die is súper fijn. Ik weet niet waar je de 'gewone' Bamboozles hebt gezien? Maar je kan natuurlijk overwegen een paar gewone te testen om te zien of ze bevallen? Of begin met 1'tje van ieder ofzo, dan kun je na een paar keer testen besluiten van welke je er meer wil (en de andere zou je ook weer prima kunnen doorverkopen, tweedehands Bamboozles doen het echt prima!). Maar ik denk niet dat het een miskoop zal zijn als je meteen voor de niet-Stretch gaat hoor, daar zijn mensen nog altijd laaiend enthousiast over.