Hoi, Ik ben op zoek naar een niet te dure buggy. Liefst een waar hij tot 3 jaar in kan. Zoontje geraakt namelijk niet meer echt in de ( goedkope versie) mc. We hadden ook enkel daarbij een onderstel gekregen dus moet ik dus echt terug een gewone buggy aanschaffen. Ideetjes of tips altijd welkom !!
Wij hebben een maclaren xt techno,wij hebben hem wel nieuw en ze kunnen tot 25 kilo dragen. ZJe kan ze via MP ook op de kop tikken.
Wij hebben er eentje van Topmark, gekocht bij Babydump voor 39 euro, was 1 van de goedkoopste. Is voor kleine stukjes en om te shoppen een prima ding, maar voor een lekkere wandeling gaat er niks boven de wandelwagen. Wij hebben m echt alleen voor als we met de auto weggaan en geen zin hebben om de wandelwagen mee te zeulen. Dus als je er 1 zoekt om echt mee te wandelen, dan moet je niet die van Topmark nemen
Ik heb een Bambino buggy. Vaak in de aanbieding bij het kruidvat of trekpleister! Vind het een heerlijk ding, met zonnekap, regenhoes, helemaal prima! En dat voor (ik geloof) 36 euro ofzo.
Wij hebben de Nuna pepp en vinden die echt geweldig maar goedkoop is ie zeker niet dus misschien geen optie.