Wat tegen onkruid en gras

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik wordt er knettergek van overal gras tussen de tegels en grind in de voortuin. Dan nog niet te spreken over het onkruid in de achtertuin.. Azijn werkt niet, onkruidbestrijder van de Action ook niet. Nu heb ik begrepen dat dat hele giftige spul er niet meer is ? Denk helaas wel dat dat de enige optie is want het loopt de spuigaten uit.. Of iemand een ander wondermiddel?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Sluit je het dan puur of verdunt? Hier helpt het puur altijd perfect..

En verder, ik heb er ook wel eens bleek op gegooid, dat hielp ook:p

3. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    RoundUp? Zwaar milieuonvriendelijk, maar werkt fantastisch. In België kun je nog zwaardere troep krijgen.

Persoonlijk zou ik denk ik op de knietjes alles wegkrabben, maar ben ook best een bomenknuffelaar.. ( bij wijze van spreken dan ;))

4. minon

minon Niet meer actief

Je kan zn speciale haak kopen van gardena. Die past tussen de tegels en daar haal je alles mee uit. Toolstation
    Ene kant die haak kun je krabben andere kant is een soort mesje dat je ermee kan snijden. Dan azijn erover. Azijn en al die andere flauwe dingen werken het beste als het heet en droog is zodat het goed inbrand als het ware.
    Heb je iemand met een boerderij in je omgeving? Formaline wat gebruikt wordr voor het ontsmetten van hoeven van geiten etc werkt als een trein maar ja zwaar chemisch. Ik heb het een keer gebruikt toen we het huis kochten daarna nooit meer. Paardebloemen stonden kniehoog in de achtertuin en die zijn erg hardnekkig weg te krijgen.

Deel Deze Pagina