Lotte is bijna 11 maanden en krijgt Olvarit potjes voor 8 mnd. De laatste tijd eet ze hier heel slecht van en ik denk dat ze wat uitgekeken is op de beschikbare smaken. Bij de 12 mnd potjes heb je weer meer variaties. Nu zie ik behalve het verschil qua inhoud geen andere verschillen als ik op het etiket kijk. Zou het kwaad kunnen om haar te laten proberen? Liefs Wen PS. Mijn eigen gekookte prak eet zet niet
jammer dat ze mama's kookkunst niet waardeerd ikzelf gril van de potjes en gelukkig Caitlin ook ik vermoed dat er meer kruiden oid inzitten je zou de samenstelling eens kunnen vergelijken wat zit erin bij 12 mnd en wat zit erin bij 8 mnd (zoals zout ed ,kruiden ) ik vermoed dat het daarmee te maken heeft succes
Ok ik heb de volgende resultaten 6 mnd potje: - 69 kcal - 3,3 gr eiwit - 9 gr koolhydraten waarvan 2,5 gr suikers - 2,2 gr vet waarvan 0,4 gr verzadigd - 2,5 gr voedingsvezels - 0,03 gr natrium 8 mnd potje: - 86 kcal - 4,5 gr eiwit - 10,1 gr koolhydraten waarvan 2,2 gr suikers - 3,1 gr vet waarvan 1,0 gr verzadigd - 2,8 gr voedingsvezels - 0,05 gr natrium 12 mnd potje: - 73 kcal - 3,1 gr eiwit - 10,7 g koolhydraten waarvan 2,9 gr suikers - 2,0 gr vet waarvan 0,4 gr verzadigd - 1,2 gr voedingsvezels - 0,03 gr natrium Er zit dus iets meer suiker in, minder verzadigd vet, minder voedingsvezels en minder natrium in de 12 maanden potjes Maakt het nou echt veel verschil wanneer je kind 11 maanden is?
nah vind ik niet hoor meis lekker geven dus zou niet weten wat er in me eigen prakkies zit kwa natrium ed de hoeveelheid van de potjes is iets meer maar voor de rest zou ik er niet wakker van liggen lekker geven dus bon appetit Lotte
Ik zou het idd ook gewoon geven, moet echt wel kunnen nu. Ik zou als ik jou was toch vaker je eigen prakje gaan aanbieden. Want anders kan je strakjes krijgen dat het een lastige eter word. Misschien vind ze het niet lekker , maar blijven aanbieden is wel verstandig. groetjes
Het grootste verschil zit 'm in de structuur van het prakje, vanaf 12 maanden is het vaak iets groffer gemalen dan vanaf 8 maanden. Ik zou zeggen: gewoon proberen! Groet van Kiki
Joh.. gewoon doen hoor! Er zit iets meer smaak aan en de stukkies zijn groter. AS kreeg met 11 maaden, potjes voor 12 en 15 mnd.. Nu krijgt ze met 15 mnd ook nog steeds deze potjes of eet mee met de pot!