zoooo ellendig voel ik me dit weekend!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proudmother, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry maar moet het even aan jullie kwijt...
    door omstandigheden hebben we een aantal maanden moeten wachten totdat ik weer zwanger kon worden van de 2de (hopelijk)
    nu heb ik een hele regelmatige cycles en heb ik het geluk dat ik mijn eisprong heel goed voel...
    na heeeeeeel lang wachten heb ik dit weekend mijn eisprong waar we iets mee kunnen. dus weer de 1ste maand dat we er voor kunnen gaan...
    nu heb ik vanavond mijn eisprong weer gehad, maar door een erg druk weekend heb ik hem niet kunnen benutten!!
    we hebben donderdagavond voor het laatst sex gehad, dus de kans dat ik zwanger ben deze ronde is zoooo klein.
    nu is natuurlijk de kans dat het de 1ste ronde prijs is zowiezo klein, maar ik ben zo verdrietig dat we deze eerste kans niet hebben kunnen pakken...
    wil zooo graag weer zwanger worden en een broertje of zusje voor mijn kleine meid, dat ik echt verdrietig ben dat ik nu alleen thuis ben!!
    eerste kans is morgenavond pas weer dus deze maand kan ik het wel vergeten.
    de aftellende maanden duurde me al zo lang, dat deze maand heeel erg lang gaat duren.

sorry dames voor mijn sentimentele gedoe, maar zit echt te balen hier!!
    zoo fijn dat ik hier even kan luchten,

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meid.. wat vervelend allemaal.. maar als je donderdag hebt geklust wil het niet perse een gemiste kan zijn hoor. Ik had ook alleen maar donderdag geklust had ook zaterdag de eisprong.. ik ben inmiddels wel ongesteld geworden, maar kan ook een andere reden hebben.. hihi!! Hopelijk is het bij jou wel gelukt.. volgens mij kunnen de zaadcellen.. wel 48uur inleven blijven bij jou en kan je gewoon bevrucht zijn/worden hoor.. kans is wel kleiner!! Wij hadden ook niet meer kansen om te klussen, dus ik ga inmiddels voor de volgende ronde.. succes meid!!

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Hoi, ik snap dat je je eigen heel ellendig voelt, maar als je donderdag voor t laatst geklust heb en je zou vandaag je ei hebben zit je nog wel goed hoor, zaad kan tot 72 uur overleven;) en als je ovu pijn heb dan springt meestal de dag erna je ei as, althans das mijn ervaring. Dus je maakt nog heele goede kans om morgen te klussen , en als het morgen lukt toch nog even benutten ook al is je ei vandaag dan heb je toch nog n kans...

4. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie berichtje dames....
    theoretische zou het misschien wel kunnen donderdag en zaterdag, maar voor mijn gevoel is het te lang geleden...! had het graag anders gezien laat ik het zo zeggen!! ik zit mezelf nu zo in de weg, en ben gewoon verdrietig nu... heb net ook lekker een potje zitten huilen haha!!
    pff... en dan bel ik mijn mannetje op met mijn sentimentele gedoe... arrrg daar wordt ik nog verdrietiger van. hij is de optimist himself en alles komt goed, ach en volgende maand hebben we toch weer een nieuwe kans....!!
    ja dat weet ik maar NU had het ook al gekunnen!!

nou denk dat ik mijn bedje maar in ga duiken, en hopelijk morgen niet zo chaggie wakker wordt, want als het bij ronde 1 al zo begint kan ik het mezelf onnodig moeilijk gaan maken.
    had het bij mijn dochter overigens niet hoor, toen ging het allemaal zo relax, en had echt de instelling deze maand niet dan de volgende weer een kans...

maar het lange wachten op het startschot heeft mijn wens zo groot gemaakt!!
    nou ja... slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina