Happy Horse knuffeldoekjes, zijn deze fijn als tut?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door onzewonders, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb twee hele leuke knuffeldoekjes van Happy Horse gekregen.

Graag zou ik deze als knuffeldoekje/ tut willen geven aan de kleine. Het enige waar ik een beetje mee zit of dat deze doekjes niet te veel pluizen door de haartjes die op de doekjes zitten.
    Ik ben bang dat als de kleine het doekje in de mond doet hij/ zij allemaal pluisjes in de mond krijgt.

Wat is jullie ervaring met deze doekjes? (zie link voor voorbeeld doekje)

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Elise heeft ook happy horse doekjes en die houden zich prima, haartjes blijven gewoon zitten ook al sabbelt ze op de oren (ze heeft roze sue konijnen)

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Iets 'afgeven' zullen alle knuffel, denk ik...maar mijn ervaring met Happy Horse knuffels/tuts is goed. De oudste haar slaapknuffel is het tutschaapje van Happy Horse en die dingen zijn (na ruim 3,5 jaar ;)) redelijk afgekloven... De jongste heeft een tutkonijn van Happy Horse, maar die toont er (nog?) weinig interesse in.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Mijn dochter heeft een Happy Horse tutdoek als lieveling uitgekozen.
    Ze slaapt echt niet zonder.
    Voor baby wil ik ook een tutdoek van Happy Horse.

1 groot nadeel. Je kunt ze niet bijbestellen.
    Op hun site staat ook dat alle collecties 1x gemaakt worden.
    Ik heb met veel geluk nog 1 doekje op marktplaats kunnen vinden maar verder was hij nergens te krijgen.

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow, das balen! Mocht de kleine de doekjes prettig vinden en ze raken versleten hebben wij dus een probleem. Misschien dan nog maar op zoek naar eenzelfde doekje!

Thanx voor de tip!

6. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Soms zijn kinderen slecht te sturen en hebben ze operns een lievelings tut, anders dan jij in gedachten had.

Ik had/heb wat dat betreft gemakkelijke kids, alle 3 hadden/hebben ze als tut een hydrofiel doek, maakt zelfs niet uit of ie gekleurd was of wit. Heel makkelijk, bijna iedereen met kids heeft er 1 in huis voor het geval je hem vergeten ben en in veel winkels tekoop.

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb zelf ook altijd met de hydrofiele doekjes getut. Heerlijk vond ik het! Kon ze ook echt niet loslaten toen ik ouder werd...:)

8. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter heeft erg veel tutdoekjes gekregen en ze heeft de minst bijzondere Hema konijntutdoekjes uitgekozen om altijd bij haar te dragen... Ik denk niet dat je dit niet dat je dit kunt sturen, dus pas als ze misschien interesse in happy hors krijgt zou ik me geen zorgen maken. :)

9. Luja

Luja Niet meer actief

Wat leuk. Die happyhorse van je plaatje heb ik ook gekocht voor ons zoontje! Nu maar hopen dat hij en konijn dikke maatjes worden:D

10. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    mijn zoon heeft een doekje met een berenkop van happy horse, erg harig maar geen last van pluisjes in zijn mond (en hij stopt alles in zijn mond). het maakt hem nog niet veel uit welk knuffeldoekje hij heeft zolang hij er maar 1 in zijn hand heeft bij het slapen gaan.

kinderen kiezen idd vaak zelf hun knuffel, als je heel graag dat doekje wilt, gewoon vanaf het begin geven en er eerst zelf een paar keer mee slapen, komt jou geur er aan.

11. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft precies hetzelfde knuffeltje als op jou plaatje, en die tuttel is helemaal heilig!! Hij heeft hem nu al bijna 1,5 jaar in gebruik en heb nog nooit gemerkt dat hij pluist oid..
    Idd wel het advies om reserve knuffeltjes te kopen!! (Ik heb er nu 3 ;))

Deel Deze Pagina