Helaas moet mijn testje niet oplopen maar aflopen... Vrijdag getest en vandaag. T verschil vind ik enorm! In dit geval gelukkig maar Er is zelfs al weer n ei gespot op de echo.. Dus hopelijk over 3 weken weer zo'n testje? Bekijk bijlage 329035 (=vrijdag 31-5) Bekijk bijlage 329036
Gelukkig maar dat je testjes lichter worden! (hoe raar het ook klinkt) Ik duim met je mee voor een mooie knaltest over 3 weken!
Fijn! Ik weet hoe blij je hiermee kan zijn! Ik ga je hier even volgen.......over een aantal weken gewoon weer zo'n knaller en dan gaat het helemaal goed!
Nou inderdaad.. Nou had ik al gehoord dat mn bm schoom was op de echo.. Maar toch.. Deze bevestiging is fijn (ze zullen maar wat over t hoofd zien..) Kan mn ei lekker verder groeien
Ja zou leuk zijn Ja ergens wel fijn die echo maar aam de andere kant...ga niks zien hihi. Maar goed dat weet ik dan wel al
Mag ik vragen waarom de echo dan al zo vroeg staat? Ik mag bij 6 weken, omdat we dan al iets meer kunnen zien als heel vroeg.. En zelfs 6 weken is al heel vroeg!
fijn dat hij afloopt Hoop dat je een mooie test heb over 3 weken meid @lov23 met het termijn als jij je echo heb kunnen ze gelukkig al wel een begin zien van een zw schap en/of het op de goede plek zit.. Was er ook bang voor vorige zw schap maar met 5.5 week zagen ze toch al dat er iets gaande was gelukkig!! Spannend allemaal
Smiley ja ik weet iig dat er geen hartje klopt....ergens is het wel fijn die vroege echo. Hopelijk mag ik de week erna weer en dan wel een hartje
Komt vast goed, belangrijkste is dat het op de goede plek zit en dat er een begin is van een zw schap!!
Fijn meid! Nu op naar snel weer een mooi streepje op je test en dan een baby die bij jullie blijft! Succes!