Mijn eerste post hier. Ik zelf had al het gevoel dat ik zwanger ben omdat ik 27 mei ongesteld moest worden maar het niet werd maar toch last van mijn onderbuik had? Rekken van de banden? Ik ben 11 april ongesteld geweest en 27 april nog een keer erg raar want ben altijd op tijd ongesteld. Vandaag een test gedaan van de trekpleister. 2v5 En dit kwam er uit. Nu zij me vriend dat ik niet zwanger zou zijn omdat het geen duidelijke 2de streep was maar na het een en ander lezen hier en daar ben ik er zelf wel zeker van nu me vriend nog. Wil er morgen ochtend nog een doen voor de zekerheid. En misschien daarna een Clearbleu. Maar mag ik inderdaad terecht enthousiast zijn? liefs.
Ik zie een dikke tweede streep! Dus zwanger! Je zou nu al een CB digitalevtest kunnen doen, met indicator (die aangeeft hoe lang je zwanger bent). Hou ons op D hoogte!
Hartstikke zwanger!! Teststreep is wordt pas veel later net zo donker als controlestreep. Gefeliciteerd!
Vind het een hele duidelijke test zo was de mijne niet dus zeg gefeliciteert en idd leuk om een cb digitaal te doen veel geluk veder
Aaahhh helemaal happy als ik dit lees. Vriend is even weg maar hij mag jullie reacties vanavond lezen en morgen een Clearblue halen want moet zelf hele dag werken dus dan weten we hoe lang
Jij bent echt zoooooo zwanger..laat je vriend dit topic maar lezen! Het werkt niet hetzelfde als ovulatie testen dat de strepen even donker moeten zijn hoor, bij zw.test telt streep = streep ..Gefeliciteerd!
Zwanger, gefeliciteerd. Bij mijn eerste heb ik 3 testen moeten doen voor mijn vriend overtuigd was. Gister een test gedaan, clearblue die zei zwanger. Dat is beter dan een vaag streepje
Idem, wat een knaltest! Niks geen vaag tuurstreepje haha! Ach mannen hebben meer tijd nodig om het te beseffen. Mijn man vroeg destijds ook nog hoe het had kunnen gebeuren? Ja duh, was ie zelf bij toch! Haha! Gefeliciteerd en vier het lekker samen!