Maxi-cosi zonnehuif, vetvlek.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb een tweedehands maxi cosi gekocht
    Nu zag ik een flinke vetvlek op de licht grijze zonnehuif (zo noem je dat schijnbaar) zitten. :( (Maxi cosi bubbles)
    Weet iemand of je die zonnekap nieuw kunt bestellen of hoe je zo'n vlek uit dat synthetische materiaal kunt krijgen.
    Heb al zelfs met die sterke Dasty van Wibra erop gespoten en uitgewassen. Maar je kunt niet boenen op het tere spul......
    Het is lichter maar stoort me nog steeds.

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    volgens maxi cosi kan je alleen een zwarte bestellen voor 20 euro ..
    Ik heb verder gezocht en via Ebay een roze zonnekap (zo noem ik m ) gekocht voor 16 euro (14 pond)
    zit er superleuk op :) heb heel mn maxi cosi gepimpt dus past prima :)

verder kan je bij het stofnestje en colorcap ook een kap bestellen die laatste zijn zooo mooi maar duuuur

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    en nog een foto van de kap hij zit dus helemaal prima :)

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Inderdaad heel mooi geworden :)

Maar ik wil zo graag weer een licht grijze.
    Ik ga ook eens kijken op ebay.
    En heb de zonnekap net weer in de was gedaan, misschien is de vlek straks weer wat lichter.....;)

En dan kom ik er net achter dat de kat op de net fris uitgewassen winterzak heeft liggen pitten in de kast :x Net in het vlooienseizoen!!!!!:x:x:x

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Je kan nog proberen om er groene zeep op te smeren en een nachtje laten intrekken. Groene zeep werkt heel goed met vet vlekken. Ik gebruik het regelmatig voor kleding van de kleine meid.

6. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik zweer bij vanish. Heb het nooit bij vet vlekken geprobeert, maar krijg wel weer vlekken er mee weg. Echt een nachtje in laten staan. Je moet maar zo bedenken, nu ga je hem toch ook niet gebruiken. (mocht je bang zjin dat je het erger maakt) Succes!

Deel Deze Pagina