We zijn bezig om de slaapkamer van dl op te pimpen. Ik wil een knalroze muur en ik zag met een beetje googlen dat er ook glitterverf bestaat. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb begrepen dat je eerst het kleurtje op de muur doet en dat de glitterverf transparant is en dat je dat er dus overheen moet verven. Bestaat er ook kant en klare glitterverf, dus roze met glitters ineen? Kan hier niks over vinden nl... En een foto is ook altijd welkom!
volgens mij bestaat er ook een potje glitters dat je door je verf roert. je koopt dan dus gewoon je roze verf die je wilt en doet daar je losse glitters bij... je zou het eens kunnen vragen bij een bouwmarkt of verf speciaal zaak...
Ja, mijn dochter heeft het op de muur! Het is een soort lak wat je eroverheen smeert. Ik heb nu spijt, want moet het er straks allemaal afschuren haha. Mega werk dus!
Mn dochter heeft ook een knalroze muur en glitters eroverheen.. moeilijk om dat op de foto te krijgen.. zal eens kijken of ik er ergens een foto van heb..
Ik had zwarte muren met glitters, en idd was dat een transparante lak die over de zwarte verf moest. Heb jaren daarna de hele boel gewoon wit gemaakt, maar hoefde de glitters er niet af te schuren hoor. Je ziet ee helemaal niets meer van.
Maar als je glitters door dekkende verf doet dan valt er toch niks meer te glitteren? De glimmende deeltjes zijn dan toch in de kleur van de verf geverfd? Daarom zit het dan ook in een transparante verf die er later overheen moet. Ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat. Ik wil het op mijn dochter haar kamer ook graag, maar vroeg me af of het resultaat mooi wordt. Plaats je een foto als het klaar is?
Wij hadden het een tijdje op onze donkergrijze muur. Ik had al snel spijt. Het leek wel zijdeglans! Ik had verwacht dat het mat zou opdrogen.. niet dus.
Oh lijkt me heel mooi, ben benieuwd of iemand voorbeelden er van heeft. Wij zijn ook van plan om de kamer van dochter op te pimpen