Verschil tussen gewone jeans en positiejeans?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikdus, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoi meiden,

Ik ben op veel gebieden nog een leek zo ook op deze !
    Ik heb geen tijd en ook weinig zin om in de stad te shoppen dus doe ik redelijk veel online shoppen als ik al shop.

Maar nu komt het, ik vraag me werkelijk af wat het verschil is tussen gewone spijkerbroek en een zogehete positiebroek ??

Ik draag sowieso lage broeken, alleen sommige zitten toch wel te strak, vooral wanneer ik moet bukken.

Als ik bijvoorbeeld kijk bij h&m, zie ik het enige verschil dat er is, is een band die erop zit. Maar de knopen zitten volgens mij evenlaag als de spijkerbroeken die ik nu draag. Dus nog steeds onconfortabel ?

Dus echt serieus, wat is het verschil tussen die broeken op die band ding geval na ???

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Als ik nu buk, voel ik niks mn buik indrukken zeg maar.. Het is allemaal stretch en dat knoopje zit er eigenlijk meer voor de sier zeg maa

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een zwangerschapsspijkerbroek met twee van die stieken inzet stukken. In het begin kon ik m'n eigen lage spijkerbroeken ook nog wel aan, maar nu zit deze toch echt wel zó veel beter!!

4. me83

me83 Niet meer actief

verschil zie je niet gelijk.. maar trek er maar eens 1 aan;) zit heerlijk!

5. Troel

Troel Niet meer actief

Neehoor! Op de positiebroeken zit de knoop heeeel laag... en dan begint de band. Ik heb er 4 en t zit heerlijk..

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh is het voor de sier joh ? dacht dat die broeken ook gewoon spijkerstof waren haha. Want ja als dan de knopen even hoog/laag zitten en in mijn buik blijft drukken heeft het geen nut natuurlijk.

Denk dat ik maar zo een positiebroek ding geval ga aanschaffen en dan zie ik vanzelf wel of het bevalt. Gelukkig kan ik een aantal van mijn broeken nog wel aan.

7. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ja, maar die knoop kan je niet gebruiken. Iig bij al mijn broeken niet :p

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha nou ben benieuwd, vind die broeken eigenlijk een beetje lelijk en het lijkt me ook vreemd zitten.

Maarja om nou elke keer pijn te hebben tijdens het bukken is ook niet echt wat he

9. Troel

Troel Niet meer actief

Nee de knoop kun je niet gebruiken indd. Maar ze zitten iig niet net zo 'hoog' als bij de gewone jeans.. :D

10. Troel

Troel Niet meer actief

nee joh! Bij de H&M kun je hele leuke halen! Ook gewoon skinny... :)

11. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ligt eraan wat voor broek je koopt. Ik heb een skinny jeans, je zou echt niet kunnen zien dat t een positiebroek is, als ik m aan heb. En het zit idd echt zooooveel beter als een normale broek!

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja zag inderdaad al een paar op de site, maar het idee van iets op mn buik hebben dat ik omlaag moet doen als ik moet plassen, lijkt me vreemd zitten en die banden vinden ik gewoon tja uh lelijk :p.

Ik draag zelf allemaal van die heup broeken en ik draag mijn buikJE best hoog, had dus stiekeme hoop dat ik mn broeken tot het einde zou kunnen dragen.

13. Troel

Troel Niet meer actief

hihi ja dat hoopt ik ook... maar al meteen deed t me zeer net boven mn schaambeen... Vandaar komt ie toch eerst, en dan steeds hoger.. Mn jogging broeken zaten in het begin ook niet fijn en nu kunnen ze lekker onder mn buik! :D Gek he?

14. Troel

Troel Niet meer actief

Precies! ;)

15. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ah joh, alleen jij ziet die band ;) ik weet zeker dat je het beter vindt zitten :-D

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh daar heb ik geen last van gehad gelukkig :p
    Mijn baarmoeder zat ook al met 10 weekjes vlak onder mn navel dus al te hoog voor mn lage broeken haha.

Mn joggingbroeken zaten altijd al heerlijk maar nu wel extra lekker ja.

Maar is het niet vervelend tijdens het plassen om helemaal zo een band mee naar beneden te doen ? Dat lijkt me echt vervelend en ik moet al zooo vaak plassen, heb dus geen geduld om me half naakt te moeten krijgen voor ik kan plassen :p als je snapt wat ik bedoel

17. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    het zit veel comfortabeler en die knoop zit er idd echt voor de sier op. zit zoveel beter als je echt een buik gaat krijgen dan je eigen spijkerbroeken!

18. Troel

Troel Niet meer actief

Haha nee joh! Die band zit bij mij nu niet eens heel strak nog.. Hij loopt achter zeg maar laag en voor hoger.. maar je hebt m zo naar beneden die broek! Haha makkelijker zelfs want je hebt dan geen rits en knoop of knopen.. Dus je piest niet in je broek! je hebt m optijd uit! :D

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou ik ga er dankzij jullie maar aan geloven en binnenkort echt één aanschaffen.

Bedankt meiden.

Nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan !

20. Troel

Troel Niet meer actief

Same to you! ;) Laat ff weten hoe die zit! :D;)

Deel Deze Pagina