Verschil tussen gewone jeans en positiejeans?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikdus, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoi meiden,

Ik ben op veel gebieden nog een leek zo ook op deze !
    Ik heb geen tijd en ook weinig zin om in de stad te shoppen dus doe ik redelijk veel online shoppen als ik al shop.

Maar nu komt het, ik vraag me werkelijk af wat het verschil is tussen gewone spijkerbroek en een zogehete positiebroek ??

Ik draag sowieso lage broeken, alleen sommige zitten toch wel te strak, vooral wanneer ik moet bukken.

Als ik bijvoorbeeld kijk bij h&m, zie ik het enige verschil dat er is, is een band die erop zit. Maar de knopen zitten volgens mij evenlaag als de spijkerbroeken die ik nu draag. Dus nog steeds onconfortabel ?

Dus echt serieus, wat is het verschil tussen die broeken op die band ding geval na ???

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Als ik nu buk, voel ik niks mn buik indrukken zeg maar.. Het is allemaal stretch en dat knoopje zit er eigenlijk meer voor de sier zeg maa

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een zwangerschapsspijkerbroek met twee van die stieken inzet stukken. In het begin kon ik m'n eigen lage spijkerbroeken ook nog wel aan, maar nu zit deze toch echt wel zó veel beter!!

4. me83

me83 Niet meer actief

verschil zie je niet gelijk.. maar trek er maar eens 1 aan;) zit heerlijk!

5. Troel

Troel Niet meer actief

Neehoor! Op de positiebroeken zit de knoop heeeel laag... en dan begint de band. Ik heb er 4 en t zit heerlijk..

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh is het voor de sier joh ? dacht dat die broeken ook gewoon spijkerstof waren haha. Want ja als dan de knopen even hoog/laag zitten en in mijn buik blijft drukken heeft het geen nut natuurlijk.