wij willen graag zelf een poging tot bellypaint doen maar vroegen ons af of het eigenlijk wel kan en mag met acrylverf wegens het kind? is het schadelijk voor mij of voor het kind?? (als ik google zoek vind ik wel dat je gewoon mag verven op doeken etc met acryl omdat t op waterbasis is..) maar op je huid?? iemand hier ervaringen?
Ik heb zelf wel eens een bellypaint gemaakt bij iemand en dat heb ik met sminck gedaan. Ik denk dat het niet heel schadelijk is voor de baby als je gewoon plakaat verf neemt of die tubes. Geen verf gebruiken die je bijvoorbeeld ook op je kozijnen smeert ... Verder is acrylverf lastiger van je buik af te wassen dan sminck. Ik zou ook niet uren met de geverfde buik rond gaan lopen. Schilderen foto's en meteen eraf wassen. Dan kan het denk ik geen kwaad hoor. Succes!
Ik zou het zeker niet met acrylverf doen, voor de baby zal t geen kwaad kunnen denk ik maar voor je huid lijkt het me heel slecht! Zit toch chemische rommel in... ik zou het gewoon met schmink doen, dat is ten slotte gemaakt om op de huid te gebruiken!