Verschil tussen gewone jeans en positiejeans?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikdus, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    positiebroek zit zoveeel beter en die knop idd voor sier en als je bukt voel je die niet in je buik drukken en die band geeft steun aan je buik.

2. Metire

Metire Niet meer actief

Haha volgens mij ben ik de enige die positiebroeken echt vreselijk vind zitten, die band irriteerde me echt!! Maakt ook niet uit of de band dun dik enz was.. Ik paste gelukkig nog in mijn eigen broeken de hele zwangerschap, daarnaast droeg ik graag van die spijkerbroek leggings/ normale leggings.. Heerlijk!

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb er nu 3 met band en 1 zonder. Ik vind het l fijner zitten. Alleen als ik misselijk was, deed ik de band omlaag. Koop wel de goede maat, want ze lopen soms ontzettend uit!

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Je hebt ook broeken met een hele lage band he.... Misschien een idee... En je kan de band ook dubbel of terugvouwen de broek in..

Succes ;)

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb 2 positiebroeken en ik zweer er bij! Zit echt heerlijk! Ik heb nog 1 jeans van mezelf die ik met een elastiekje om de knoop vast zet, maar zit nu toch ook niet zo lekker meer.
    Ik heb in beide broeken aan de binnenkant elastiek die je kan vast zetten met een knoopje, zodat die mee kan groeien.

6. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Er zijn eigenlijk twee verschillende soorten banden en het is maar net wat je zelf fijn vind zitten. Ik hoor van mensen die een winkel hebben met positiekleding dat ze zelf de broeken ook dragen, terwijl ze niet zwanger zijn. Ik vond ze eigenlijk ook altijd wel fijn zitten.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ooh echt ? Waar zijn zulke broeken te koop met de lage banden ?

Ik draag ook redelijk veel wit, nu maakt het niet uit want er zit een vest over.
    Maar ik hoop dat ik die vesten nog terug de kast in kan hangen voor ik mag bevallen :p.

Blijzwanger, ik denk ook dat ik t verschrikkelijk ga vinden hoor, kan er helemaal niet tegen als er iets op mn buik zit. Ga t gewoon proberen :)

8. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Zitten die van hm wel fijn? Dan ga ik er ook maar bestellen. Moet je dan groter maat hebben of je eigen broekmaat?

9. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Ik weet dat Queen Mum broeken met een lage band heeft. Maar volgens mij hebben de meeste broeken dat toch? Ik vond juist een hoge band erg fijn, die helemaal over mijn buik heen kon :D

10. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Vaak kun je wel je eigen maat houden, maar dat ligt ook heel erg aan het merk dat je koopt. Denk dat je dat het beste even kunt passen.

11. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Thnx, denk inderdaad dat t beter is om te passen. Wie weet toevallig welk winkel beste broeken heeft?

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vind een positiebroek nu echt veel lekkerder zitten..als je dat eenmaal gevoeld hebt wil je tijdens je zwangerschap niet anders :)

13. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Tsja, dat ligt ook een beetje aan wat je wilt uitgeven. Zelf kan ik bij de h&m eigenlijk niet slagen voor zwangerschapsjeans helaas (heb niet echt een makkelijk figuur). Jeans van Mammalicious vind ikzelf erg fijn en ze hebben ook veel leuke modellen, zijn alleen wel iets duurder dan H&M.

14. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

#34 Sabrine1984, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2012
  15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Niet kopen hoor zo een positiebroek!!!

Als je er eenmaal aan begint, kun je niet meer zonder ;) :)

Ik heb er vier van mama licious, en ze zitten echt zo heerlijk. Heb bij mijn eerste zw-schap nooit zw-broeken gekocht, vond het onzin, kon makkelijk m'n eigen jeans dragen...

Todat ik nu wel een zw-broek kocht, en wat zitten die heerlijk (broeken met stoffen band) ! Ook lekker warm voor je rug (en garandeert geen inkijk van achter, wat ik met me normale jeans nu zou hebben) en nooit een koude buik! Ik wil niet anders meer en baal nu al dat ik straks afscheid moet gaan nemen van deze broeken!

En als je naar het toilet gaat, trek je hem gewoon over je billen heen naar beneden (gaat sneller als met een gewone broek ;)).

mama licious broeken vallen over het algemeen wel wat ruimer, ik heb normaal jeansmaat 29 en draag nu maat 28 (terwijl ik toch ook ben aangekomen!)

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Mamalicious vind ik ook heerlijk. Heb mijn broek 2 maten kleiner gekocht en kostte 30 euro.

H&m kreeg ik niet eens 1 been in... Pas als ik hem drie maten groter pakte, maar dan was ie bij de buik veeeels te groot.

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb trouwens 1 broek van Mamlicious. Die is al wel van 3 jaar geleden, maar die heeft geen band. Die blijft ook mooier, want die rekt minder uit. Heerlijk!

18. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik heb er meer

2 van mamalicious en die draag ik altijd (de andere zitten me te strak en krijg ik nare steken in mn onderbuik..)

dus doe het al n aantal weken met 2 broeken
    zo s elke week wassen

haha zit echt t beste!

19. misa

misa Niet meer actief

Er is echt een heus verschil. De knoop op een positiebroek zit er voor de sier en echt vele malen lager. Die band ondersteunt de buik een beetje en het zit zo veel lekkerder!
    pas er maar eens eentje!

20. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Ik kan het echt aanraden, alhoewel mijn buik dan inmiddels zo dik is geworden dat de band gaat afzakken!

De fijnste broeken vind ik die van mamalicious en noppies. Ik heb er drie met zo'n hele hoge band, en eentje met een band die echt onder je buik doorloopt, en dus geen los elastiek meer. Ik vind zelf die met band het fijnst, omdat die ook steun aan je buik geven.

Ik had er ook eentje van de C&A, maar die is nu echt vreselijk. Daar zit aan de bovenkant in de band nog een elastiek dat heel erg in mijn buik duwt. In het begin zat hij wel heel fijn, omdat mijn buik toen nog niet zo groot was en dit eigenlijk de enige broek was die niet te groot was. Maar nu kan ik hem echt niet meer aan, want het irriteert!

Deel Deze Pagina