hoi ik heb een vraag,ik hoor van veel mensen om mij heen dat mij buik al aardig aan het zakken is en ik ben nu bijna 33 weken zwanger kan dat betekenen dat ik weer eerder ga bevallen de eerste was met 38 weken geboren en ik heb wel regelmatig last van harde buiken en nesteldrang heb iemand dit meegemaakt of ervaren dit is mijn 2de zwangerschap groeten marian
die van mij was met 30 weken al ingedaald nu voelt t ofdat ze eruit valt een heel naar gevoel.......maar t zegt niks over eerder bevallen hoor t kan natuurlijk maar hoeft niet
winniethepooh nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter ja mijn eerste was met 30 weken al ingedaald en hij kwam met 38 weken morgen moet ik naar het ziekenhuis toe voor controllen dus dan weet ik meer groetjes marian
Hier met 30 weken ingedaald. Behoorlijke voorween/harde buiken, verkorte bmm, premature weeen met 35,6 (geen weeënremmers) 2cm ontsluiting. Uiteindelijk met 41.1 spontaan bevallen. Nesteldrang heb ik mijn hele zwangerschap gehad. Wel heel het huis nog gesopt en geboend de dag voor de bevalling.
Ik had het ook, al met 30 weken keurig met zijn koppie omlaag en bezig met indalen, veel harde buiken. Vanaf 37 weken heftigere voorweeën.. Maargoed, zegt niks(zie mijn banner)..
Hier ook, zie onderschrift! Zegt nix, en ik met alle strubbelingen zul je zien dat ik inderdaad ook nog overtijd ga!
Nope, zegt niks... Mijn eerste was met 30 weken al ingedaald en heeft keurig gewacht tot 40 weken en deze ligt nu al keurig met haar koppie in mijn bekken. Volgens de VK hoefde het helemaal niks te betekenen.... Hoe was je controle Keano?
Bij mijn 2e zwangerschap had ik ook een heel laag buik. Maar de kleine was tot op de bevalling helemaal niet ingedaald. Niet eens een klein beetje maar.. Uiteindelijk bevalen met 41+5. Het wil niet veel zeggen dus..