Hallo, ik vroeg mij af wanneer (op welke leeftijd) jullie baby haar/zijn verkleurden van blauw naar een andere kleur? Gaat dus niet over de kinderen die blauwe ogen houden. De ogen van Naomi zijn meer grijs, vader heeft ook grijze ogen.
Onze zoon had donker blauwe, tegen het grijze aan, ogen. Met een maand of 6 was duidelijk te zien dat hij bruine ogen zou krijgen.
Hier is het vanaf 2 maanden aan t veranderen naar groen,grijzig, bruin.. nu nog wel wat blauw aan de buitenkant.. ben benieuwd of dat nog wegtrekt want dan.heeft hij.precies mijn ogen
hier ben ik ook nog steeds benieuwd naar, ik heb bruin en mn vriend blauw/grijs Heb ik ook een topic van geopend met foto's, zo leuk om te zien: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/416705-fotos-baby-oogjes-blauw-bruin.html ik denk trouwens dat die van mn meissie niet meer bruin worden...
Geboren met donkerblauwe ogen en na een maand of drie werd duidelijk dat zijn ogen bruin zouden worden (bruine vlekjes in ogen). Inmiddels bruine ogen met nog één streepje blauw.
Hier geboren met blauwe ogen, best wel donker en worden steeds lichter.. ben zo benieuwd welke kleur het word..!
Mijn zoontje had bij de geboorte heel donkerblauwe ogen, we dachten toen dat dit bruin zou gaan worden. Ik heb bruine ogen en mijn vriend donkerblauw. Zie hier t resultaat
Van onze oudste kleurde ze gelijdelijk naar bruin maar binnen 6 maanden waren ze helemaal bruin. Onze tweede kleurde wel iets maar heel anders. Van de een op andere dag waren ze rond 6 maanden ineens helemaal bruin. Onze jongste had hele blauwe ogen, heel fel. Ik wist zeker dat die niet meer bruin werden.
Onze zoon is geboren met fel (echt fel) blauwe ogen en die heeft hij gehouden! Zulke blauwe ogen heb ik ook. Zo supergaaf,ben blij dat ze niet verandert zijn van kleur
Dan ben ik wel benieuwd. De mijne zijn bruin met groen erdoor (dat groen zie je bijna niet maar in een vergroting zit er veel in), mijn man heeft grijze ogen. De kleur van Naomi was eerst meer blauw, maar na een week of zo werd het grijs. Tot nu toe zo gebleven. Zou het eigenlijk wel leuk vinden als ze zo bleven en hopelijk heeft ze dan ook echt zijn ogen en nooit een bril of lenzen nodig!
Aaron is geboren met donkerblauwe ogen, na 8 weken begonnen ze al iets bruin te worden en zijn nu hartstikke bruin!!