Wanneer veranderde de kleur van jullie baby's ogen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sandana, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo,

ik vroeg mij af wanneer (op welke leeftijd) jullie baby haar/zijn verkleurden van blauw naar een andere kleur? Gaat dus niet over de kinderen die blauwe ogen houden.
    De ogen van Naomi zijn meer grijs, vader heeft ook grijze ogen.

2. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Onze zoon had donker blauwe, tegen het grijze aan, ogen. Met een maand of 6 was duidelijk te zien dat hij bruine ogen zou krijgen.

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het vanaf 2 maanden aan t veranderen naar groen,grijzig, bruin.. nu nog wel wat blauw aan de buitenkant.. ben benieuwd of dat nog wegtrekt want dan.heeft hij.precies mijn ogen:)

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
  5. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Geboren met donkerblauwe ogen en na een maand of drie werd duidelijk dat zijn ogen bruin zouden worden (bruine vlekjes in ogen). Inmiddels bruine ogen met nog één streepje blauw. ;)

6. Snowy82

Snowy82 Actief lid

Apr 19, 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Hier geboren met blaur grijze ogen, maar ze lijken steeds blauwer te worden nu met 3 maanden.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier geboren met blauwe ogen, best wel donker en worden steeds lichter.. ben zo benieuwd welke kleur het word..!

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Eh helemaal niet veranderd? Is dat normaal dan?

9. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Na 1 jaar pas...

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier blauw groenig al vanaf de geboorte , nog niks veranderd dus ben benieuwd :)

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Mijn zoontje had bij de geboorte heel donkerblauwe ogen, we dachten toen dat dit bruin zou gaan worden. Ik heb bruine ogen en mijn vriend donkerblauw.

Zie hier t resultaat ;)

12. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Ik denk dat het zo na een half jaar echt duidelijk werd dat ze bruin zouden worden.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Van onze oudste kleurde ze gelijdelijk naar bruin maar binnen 6 maanden waren ze helemaal bruin. Onze tweede kleurde wel iets maar heel anders. Van de een op andere dag waren ze rond 6 maanden ineens helemaal bruin.

Onze jongste had hele blauwe ogen, heel fel. Ik wist zeker dat die niet meer bruin werden.

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon is geboren met fel (echt fel) blauwe ogen en die heeft hij gehouden! Zulke blauwe ogen heb ik ook. Zo supergaaf,ben blij dat ze niet verandert zijn van kleur :)

15. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dan ben ik wel benieuwd. De mijne zijn bruin met groen erdoor (dat groen zie je bijna niet maar in een vergroting zit er veel in), mijn man heeft grijze ogen.
    De kleur van Naomi was eerst meer blauw, maar na een week of zo werd het grijs. Tot nu toe zo gebleven. Zou het eigenlijk wel leuk vinden als ze zo bleven en hopelijk heeft ze dan ook echt zijn ogen en nooit een bril of lenzen nodig!

16. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Aaron is geboren met donkerblauwe ogen, na 8 weken begonnen ze al iets bruin te worden en zijn nu hartstikke bruin!!

Share This Page