Opvliegers door Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Margriet, Apr 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margriet

Margriet Lid

Apr 6, 2006
    82
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb op dit forum al een heleboel gelezen over de bijwerkingen van Clomid, waaronder ook opvliegers. Ik vraag mij alleen af wanneer jullie die opvliegers hebben. Tijdens het slikken van de Clomid, of ook daarna? Ik ben namelijk al 1,5 week klaar met het slikken van Clomid en heb nog steeds opvliegers (of eigenlijk is het ook pas na het slikken begonnen). Hebben jullie daar ook last van?

Groeten Margriet

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hoi hoi. toen ik nog clomid slikte had ik het zowel tijdens als na het slikken. had bv ook nog dik twee weken na de clomid last van opvliegers,misselijkheid en buikpijn... duurt toch weer even voor de hormonen uit je lichaam zijn

Liefs kaatje

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik ook hetzelfde als kaatje,

eigenlijk de tweede dag van slikken beginnen de opvliegers tot zeker 2 weken na de laatste pillen.

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb nu al een paar cyclussen clomid gehad, met tussendoor een miskraam, maar heb nooit last gehad van clomid.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    de één reageerd er idd ook heel anders op dan de ander...
    Ik reageerde qua bijwerkingen heel heftig op clomid maar mijn eitjes helaas niet.
    ben toen puregon gaan spuiten, had weer veel bijwerkingen en maar minimaal eitjes.

Spuit nu menopur. heb alleen hoofdpijn, zere (.)(.) en brandend maagzuur maar mijn eitjes groeien als kool..

Liefs kaatje

6. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dat is toevallig dat jij menopur spuit en hoofdpijn hebt!
    Ik spuit sinds 2-4 menopur en die week moest ik met mijn moeder naar zo'n man (soort homeopaat) en die zei: jij hebt last van stekende hoofdpijn he?
    Ik zeg nee, helemaal niet. Tijdens die behandeling begon de hoofdpijn te komen, ik dacht nee, Nenske, dat zit tussen je oren. Die hoofdpijn is nog steeds niet weg. Heb die man deze week gezegd dat hij me stekende koppijn heeft bezorgt en dat ik die graag snel weg wil hebben, wordt er nu zelfs misselijk van. Heb jij dat ook?
    Ik begin nu te twijfelen of het door die man of menopur komt.
    (sorry voor dit lange verhaaltje)
    Groetjes Nancy

P.S Magriet, ik heb geen last van opvliegers gehad tijdens het slikken van clomid. Was wel heel erg emotioneel bij het zien / horen kindje in prullebak of iets dergelijks gevonden.

7. Margriet

Margriet Lid

Apr 6, 2006
    82
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij om te lezen dat ik hierin niet de enige ben. Ik was al bang dat ik vroegtijdig in de overgang zou zitten!

Groeten Margriet

8. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    hallo, ik heb echt enorm last van opvliegers. ik slik maar 50 mg, twee maanden maar ik heb om de haverklap een rode kop, vooral als ik iets warms heb gedronken of heb gedouched. dan zit ik gewoon te praten met iemand en dan voel ik t al opkomen. enorm irritant!
    dan mag je weer uitleggenw aarom je daar met een rode kop zit haha
    groetjes

Share This Page