Hallo dames, Mag mezelf feliciteren zo op 2e kerstdag, ben namelijk net ongi geworden! Het heeft 78 dagen geduurd... tuurlijk wil ik graag zwanger worden, maar ben nu allang blij dat er weer bloed is gekomen Kunnen we over een paar dagen voor de volgende ronde gaan Fijne dag nog iedereen! Groetjes!
zo zeg , das een lange cyclus , hoop voor je dat je hem snel onder controle gaat krijgen , en dat je snel zwanger mag zijn !
Jeetje meid 78 dagen! Ik kan me voorstellen dat je blij bent! Reden voor een feestje en dan maar lekker sexen hè? (extra goed feestje!) Succes!
Ik weet ook wat je bedoeld, ik was in juli gestopt met de pil, maar ik was tot 7/12 nog maar 2 keer ongesteld geworden ik had ook enorm lange cyclussen. Ik maakte me er heel ongerust over en op aanraden van mijn huisdokter ben ik naar de gyn gegaan op 8/12/2008, omdat ik alweer bij een cyclus van 70d was. Ze heeft toen alles gecontroleerd en toen ze een inwendige echo deed, bleef ze even stil. Ik vroeg wat er was en toen zei ze:"Ik zie iets" Ik vroeg wat ziet u en ze zegt "PROFICIAT" Blijkbaar was ik toen al 5 weken zwanger ik was door het dolle heen en ik begon te huilen van geluk!. Nu ben ik ondertussen al 8weken zwanger van ons 2e kindje! Ik wou je gewoon even zeggen veel sterkte en het komt heus wel goed! Ik had het ook echt niet verwacht, met zo'n abnormale cyclus.
Das nog eens leuk om te horen! Van harte gefeliciteerd Ik geef het ook nog niet op hoor, ben nog maar net een paar maandjes bezig, maar jah ben wel wat ongeduldig zoals de meeste vrouwen he hahaha Fijne zwangerschap gewenst! Groetjes...
~meis ik snap precies hoe je je voel ! ik heb er ook 1 gehad van in de 70 dagen en nu zit ik ook alweer op dag 51 maar ik ga nu over ongeveer 13 dagen ongie worden want ik heb pilletjes gehad !
Ik snap ook precies wat je bedoelt met: jippie, ongesteld! Zelf ben ik op 1-9 gestopt met de pil en werd na 38 dagen ongesteld, mijn vorige cylcus duurde 71 dagen! Dus ook erg lang......Nu zit ik op dag 16 van mijn 3e ronde.....Hopelijk duurt het deze maand niet zo lang..... We wachten af, ennuhhhh succes verder, dat deze ronde ons allebei geluk mag brengen, maar in ieder geval een kortere cyclus......dat wachten is maar niks!