Baby kledinghangers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Appeltje22, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Hello ladies!

Even een vraagje.. Hoeveel babykledinghangers hebben jullie/heb je nodig? En heb je dan van die rechte of van die met dezelfde vorm als voor volwassenen maar dan in het klein? Als jullie snappen wat ik bedoel :p

Ik zoek ze in het wit en het liefst via marktplaats omdat ze dan goedkoper zijn, maar heb nog niks kunnen scoren.. Het ligt er misschien ook een beetje aan hoeveel ik er nodig heb (met verzendkosten) of het goedkoper is. Anyway, tips? :D

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Je vindt ze bij de HEMA maar ook bij de Zeeman. Ik heb er zo'n 20.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb er een stuk of 40 in gebruik. Moet er vanwege de tweede baby nog wat halen. Ik heb vooral rechte. Maar als je bijvoorbeeld een set kleding wil hangen zijn daar ook handige voor. Babydump heeft de hangers goedkoop in het wit. Die van de zeeman zijn verschillende kleuren door elkaar.

4. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    Bij de h&m hebben ze witte baby kleerhangers. Achter de kassa/toonbank hangen die. Kan je vragen en dan doet de caissière die in een tas.
    En hoeveel je er nodig hebt.... ik heb er een stuk of 20.
    hier nog een oud topic uit 2008, misschien heb je er iets aan?
    klik hier

5. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb er denk ik ook 20.. Een paar mooie voor in zijn kledingkast (maar daar gebruik ik er meestal niet eens 3 van) en de rest zijn hangers die ik gekregen heb wanneer ik kleding kocht. Die gebruik ik om de was op te hangen.

6. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb er wel 60 ofzo... ;) in het roze en paars, speciaal voor kinderkleertjes. Gekocht bij de blokker geloof ik. Ik heb alle kleertjes hangen namelijk..

7. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik heb die van IKEA en dan de houten versie! Ik vind die heel erg fijn en peuterkleding hangt er ook nog prima op (ietsje groter) Maar als je witte zoekt dan heb je niks aan de Ikea:D Ik vind de rechte versie niet prettig (heb ik er nog een paar als reserve liggen), omdat kleding dan bij de mouwen wat lastiger gaat. En tja hier heb ik zoveel kleding, dat ik geen idee heb hoeveel hangertjes ik heb, maar het zijn er zeker 60+ (maar ik heb dan alleen maar ondergoed en broeken op de stapel)

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb er denk ik wel iets van 60 voor alleen al zoonlief, maar vind ze bij veel winkels erg duur. Heb ze uiteindelijk bij de wibra gevonden 10 voor 1 euro geloof ik. In blauw, wit, grijs, roze en paars hebben ze ze geloof ik.

9. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Heb ook die houten van de IKEA. Heb er 20 voor mijn zoon en dat is voor mij genoeg. Ik had eerst van die gekleurde plastic hangers van ISI mini, maar die vond ik echt ruk.

10. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik had er eerst 10 van de Ikea, maar ben er dan nog 20 gaan bijhalen in de Hema. (Houten)
    Voorlopig zijn deze nog niet allemaal in gebruik, want heb ook nogal veel kastruimte zonder hangers, maar dat zal wel niet lang meer duren! :)

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier van de wibra niet super mooi maar werken wel perfect. Beter dan mijn mooie dure houten hangers.

Die vd h&m zijn ook super

12. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leenbakker! Witte houten kledinghangers. Heb er een stuk of 35...

13. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Super bedankt voor jullie tips ladies!!

14. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik gebruik gewoon de hangers die je krijgt als je kleertjes koopt (H&M, C&A, etc.). Maar heb er ook gekochte (van mijn eerste en eerlijk gezegd weggegooid geld want alhoewel heel mooi is het toch niet echt nodig). Het liefste heb ik geen rechte maar die die mooi afbuigen en met een stokje eronder om eventueel het bijpassend broekje over te hangen.

15. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze van de Hema, de rechte voor de aankomende baby en jongste dochter in het roze. Voor mijn oudste dochter heb ik de houten hangertjes van Ikea, die zijn iets groter.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb er 30 en ze zijn verstelbaar van baby tot een normaal formaat voor als er weer grotere kleding aan moet hangen.

17. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ik heb laatst kledinghangers bij Big bazaar gehaald, ze zijn van mat/tranparant plastic (blauw of roze ik weet niet of ze wit hebben) het is de volwassen versie in het klein. 5 stuks voor een euro. je hebt ook andere die vind ik zelf minder stevig die zijn 10 voor 1.20 ofzo

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb ze van de h&m stuk of 30 a 40. Vind verder geen enkele hanger fijn:p

19. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
  20. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Geen! Ja, ik heb er wel wat liggen die ik bij kleertjes heb gekregen, maar ik vouw alle kleertjes op. Werkt prima bij mij!

Deel Deze Pagina