Hello ladies! Even een vraagje.. Hoeveel babykledinghangers hebben jullie/heb je nodig? En heb je dan van die rechte of van die met dezelfde vorm als voor volwassenen maar dan in het klein? Als jullie snappen wat ik bedoel Ik zoek ze in het wit en het liefst via marktplaats omdat ze dan goedkoper zijn, maar heb nog niks kunnen scoren.. Het ligt er misschien ook een beetje aan hoeveel ik er nodig heb (met verzendkosten) of het goedkoper is. Anyway, tips?
Ik heb er een stuk of 40 in gebruik. Moet er vanwege de tweede baby nog wat halen. Ik heb vooral rechte. Maar als je bijvoorbeeld een set kleding wil hangen zijn daar ook handige voor. Babydump heeft de hangers goedkoop in het wit. Die van de zeeman zijn verschillende kleuren door elkaar.
Bij de h&m hebben ze witte baby kleerhangers. Achter de kassa/toonbank hangen die. Kan je vragen en dan doet de caissière die in een tas. En hoeveel je er nodig hebt.... ik heb er een stuk of 20. hier nog een oud topic uit 2008, misschien heb je er iets aan? klik hier
Ik heb er denk ik ook 20.. Een paar mooie voor in zijn kledingkast (maar daar gebruik ik er meestal niet eens 3 van) en de rest zijn hangers die ik gekregen heb wanneer ik kleding kocht. Die gebruik ik om de was op te hangen.
Ik heb er wel 60 ofzo... in het roze en paars, speciaal voor kinderkleertjes. Gekocht bij de blokker geloof ik. Ik heb alle kleertjes hangen namelijk..
Ik heb die van IKEA en dan de houten versie! Ik vind die heel erg fijn en peuterkleding hangt er ook nog prima op (ietsje groter) Maar als je witte zoekt dan heb je niks aan de Ikea Ik vind de rechte versie niet prettig (heb ik er nog een paar als reserve liggen), omdat kleding dan bij de mouwen wat lastiger gaat. En tja hier heb ik zoveel kleding, dat ik geen idee heb hoeveel hangertjes ik heb, maar het zijn er zeker 60+ (maar ik heb dan alleen maar ondergoed en broeken op de stapel)
Ik heb er denk ik wel iets van 60 voor alleen al zoonlief, maar vind ze bij veel winkels erg duur. Heb ze uiteindelijk bij de wibra gevonden 10 voor 1 euro geloof ik. In blauw, wit, grijs, roze en paars hebben ze ze geloof ik.
Heb ook die houten van de IKEA. Heb er 20 voor mijn zoon en dat is voor mij genoeg. Ik had eerst van die gekleurde plastic hangers van ISI mini, maar die vond ik echt ruk.
Ik had er eerst 10 van de Ikea, maar ben er dan nog 20 gaan bijhalen in de Hema. (Houten) Voorlopig zijn deze nog niet allemaal in gebruik, want heb ook nogal veel kastruimte zonder hangers, maar dat zal wel niet lang meer duren!
Hier van de wibra niet super mooi maar werken wel perfect. Beter dan mijn mooie dure houten hangers. Die vd h&m zijn ook super
Ik gebruik gewoon de hangers die je krijgt als je kleertjes koopt (H&M, C&A, etc.). Maar heb er ook gekochte (van mijn eerste en eerlijk gezegd weggegooid geld want alhoewel heel mooi is het toch niet echt nodig). Het liefste heb ik geen rechte maar die die mooi afbuigen en met een stokje eronder om eventueel het bijpassend broekje over te hangen.
Ik heb ze van de Hema, de rechte voor de aankomende baby en jongste dochter in het roze. Voor mijn oudste dochter heb ik de houten hangertjes van Ikea, die zijn iets groter.
Ik heb er 30 en ze zijn verstelbaar van baby tot een normaal formaat voor als er weer grotere kleding aan moet hangen.
Ik heb laatst kledinghangers bij Big bazaar gehaald, ze zijn van mat/tranparant plastic (blauw of roze ik weet niet of ze wit hebben) het is de volwassen versie in het klein. 5 stuks voor een euro. je hebt ook andere die vind ik zelf minder stevig die zijn 10 voor 1.20 ofzo
ik heb deze besteld, in eerste instantie 24 stuks, gedeelte ligt ook in de kast. http://www.loods5.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/k/i/kinderkledinghangers_kledinghangers_1_.jpg
Geen! Ja, ik heb er wel wat liggen die ik bij kleertjes heb gekregen, maar ik vouw alle kleertjes op. Werkt prima bij mij!