verschil tussen ontrekkingsbloed en de echte ongesteldheid..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beverly, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hallo allemaal. Ben giterenavond/ vanacht ongi geworden 30 dagen na het stoppen van de pil.
    Nu valt het mij op dat bij een ontrekkings ongi altijd erg veel last van buik en rug :pale: had voor en als het net begonnen was.
    Verloor de laatste jaren ook vrij veel bloed en afval.
    Nu begon het gisterenavond om half 12 zonder pijn met een klein beetje bloed en vanacht een klein beetje, vanmorgen iets meer en nu neemt het alweer af.
    Hoe is jullie ervaring zit er ook zoveel verschil in de echte en de nep ongi :(:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Jep, bij mij wel. Ik ben met de pil begonnen, omdat ik altijd erge buikpijn had. Tijdens gebruik met de pil nog steeds, maar vond het ook wel erg makkelijk. Sinds Jesper er is ben ik niet meer met de pil begonnen en heb ik gewoon geen buikpijn meer als ik ongesteld ben. Ook ben ik maar een paar daagjes ongesteld, erg makkelijk hoor. Dacht altijd dat het andersom was.

3. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    hoi beverly,

Ik heb dat ook hoor.
    Toen ik nog aan de pil was.
    Leek het wel of ik leeg liep als ik ongi was. ahhah
    En sins ik gestopt ben met de pil is het altijd maar heel weinig en duurt het idd niet zo lang meer.

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan idd veel verschil tussen zitten op gebied van pijn en andere ongemakken, hoeveelheid bloed en hoeveelheid en grootte van velletjes en stolseltjes in het bloed.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Bij mij is het dus precies andersom! met de pil bijna niet ongi en geen buikpijn. Nu veel heftiger en wel buikpijn :(

Deel Deze Pagina