Hallo iedereen, Ik ben hier al even niet meer geweest... heb een tijdje geleden jammer genoeg een miskraam gehad. We willen binnenkort terug beginnen klussen en ik vroeg me af of er hier intussen nog veel succes is geboekt met het randjesfietsen. Ik ben destijds zelf met deze methode zwanger geworden en ben van plan deze truuk terug intensief te gaan gebruiken. Groetjes, Joëlle
ik ben er zwanger mee geworden...teminste in de 2de ronde dat we het uitprobeerde...die ronde ging wel beter dan de eerste ...eerste was randjesfiets-oefen-ronde
ik denk niet dat ik dat kan volhouden...ik ben er deze ronde mee begonnen omdat ik het op internet las...ik dacht tjah baat het niet dan schaad het niet tog .. Maar ik kan me hoogtepunt niet volhouden moet ik eerlijk zeggen ik heb begrepen dat de vrouw pas mag klaar komen als de man is klaar gekomen, zo "zuig"je als het ware de zaadje naar binnen...naja ik vind het allemaal wel grappig en ik probeer gewoon van alles..we zien wel wat er van komt wie weet misschien wel een dikke buik?!
Nou, proficiat! Ik denk dat ik er ook maar weer 'ns ga aan beginnen... Heeft er iemand nog tips over het moment waarop je precies moet stoppen? Het moet echt in de aller-aller-laatste milleseconde heb ik begrepen?