Verschil tussen opvolgmelk nr 2 en 3?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Diesel82, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Dames,Vroeg me af of er verschil zou zitten tussen opvolgmelk nr 2 en 3. Afgelopen dinsdag begonnen met nr 3 en vanaf gister veel problemen met het geven van de fles. Ook ben ik van de dr. brown fles overgestapt naar de difrax fles (had de brown fles bij de oppas laten staan) of zou dat problemen gegeven hebben?Bedankt voor jullie reacties.Tips om de opvolgmelk binnen te krijgen zijn ook welkom.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ik weet dat Owen altijd heel erg reageert als ik maar iets aan zijn flesvoeding verander. Toen van nr 1 naar nr 2 heb ik het langzaam aan gemengt.
    Dus was het 180 + 6 schepjes. Dan deed ik de eerste 2 dagen 1 schepje vervangen voor nr 2. en na die 2 dagen 2 schepjes vervangen enz enz

Maar goed, als ik jou was zou ik eerst maar eens kijken of het idd niet gewoon aan de verandering van de fles heeft gelegen ;)

3. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben beide keren dat we overging naar de volgende opvolgmelk, dat geleidelijk gedaan, dus een aantal dagen nr 2 en 3 gemengd. Dan is de overstap ook makkelijker.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ben twee weken geleden zo overgegaan van NUtrilon 2 naar Nestle Groeie Start 3, zonder problemen!

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Stijn had de vorige keer ook geen moeite met de overgang van 1 naar 2 maar bij 2 naar 3 wel.

Hij weigerde iedere keer de fles.

We zijn doen gaan verspreiden over de dag.
    De morgenfles en avondfles een 2 en de middag een 3 en daarna 's morgens ook een 3 en toen ging het beter.

Deel Deze Pagina