Hoi Dames,Vroeg me af of er verschil zou zitten tussen opvolgmelk nr 2 en 3. Afgelopen dinsdag begonnen met nr 3 en vanaf gister veel problemen met het geven van de fles. Ook ben ik van de dr. brown fles overgestapt naar de difrax fles (had de brown fles bij de oppas laten staan) of zou dat problemen gegeven hebben?Bedankt voor jullie reacties.Tips om de opvolgmelk binnen te krijgen zijn ook welkom.
Ik weet dat Owen altijd heel erg reageert als ik maar iets aan zijn flesvoeding verander. Toen van nr 1 naar nr 2 heb ik het langzaam aan gemengt. Dus was het 180 + 6 schepjes. Dan deed ik de eerste 2 dagen 1 schepje vervangen voor nr 2. en na die 2 dagen 2 schepjes vervangen enz enz Maar goed, als ik jou was zou ik eerst maar eens kijken of het idd niet gewoon aan de verandering van de fles heeft gelegen
Wij hebben beide keren dat we overging naar de volgende opvolgmelk, dat geleidelijk gedaan, dus een aantal dagen nr 2 en 3 gemengd. Dan is de overstap ook makkelijker.
Stijn had de vorige keer ook geen moeite met de overgang van 1 naar 2 maar bij 2 naar 3 wel. Hij weigerde iedere keer de fles. We zijn doen gaan verspreiden over de dag. De morgenfles en avondfles een 2 en de middag een 3 en daarna 's morgens ook een 3 en toen ging het beter.