Weet je wat ik onder ordinair versta? Niet korte rokjes, jurkjes, bloemenprint. Maar neem bijvoorbeeld Patricia Paay, Paris Hilton etc. Snap je die beredenatie? Dan kan je prima met een korte rok een hoge functie hebben maar sommige "types" hebben de "uitstraling" met dikke opgespoten lippen etc!
Wat ik écht ordinair vind is oordelen over uiterlijk, daar direct een IQ aan te plakken en jezelf gelukkig te prijzen "dat jij niet zo ordinair bent......" Classy en stijlvol is het naar mijn idee om een ieder te accepteren om zijn/haar woorden en vooral daden en niet te kijken naar kleding, maar alleen naar het gedrag. Om dan jezelf gelukkig te prijzen om iedere warme lach of groet die je die dag van de ander gekregen hebt. En ja, ook ik heb af een toe heus wel vooroordelen, ben geen heilige, maar ik probeer toch altijd weer het goede in iemand te vinden.
Ik vind het wel grappig te lezen dat een vrouw vaak een andere vrouw ordinair vind zodra ze zich uitdagend kleed. Een typisch vrouwendingetje want een man zal het waarschijnlijk sexy vinden Kort rokje, laag uitgesneden shirtje, pushup.. Het ligt er wat mij betreft vooral aan WIE zich zo heeft gekleed. De ene vrouw kan t hebben, bij de ander lijkt t net alsof ze achter de ramen werkt
Sorry late reactie vanuit mijzelf Ik ben dan ook ordinair Ik heb ook naam tatoo's met krullen Ik draag best wel vintage kleding ( inclusief de kapsels en rode lippenstift ) maar kan me ook prima voelen in een skinny jeans met gympen Ik moet voor mijn werk de hele dag in een mantelpakje lopen incl panty en hakken. Dus zodra ik thuis kom is het mn thuis kloffie ( jaaa joggingsbroek slonzentrui en sportsokken of uggs ) Voel ik mij ordinair? Nee zeker niet