wie weet raad mijn dochter heeft sinds vrijdag al 40 graden koorts, zaterdag en zondag hap geweest. ze heeft dus pseudo kroep. koorts maakte niet uit zei de arts. ze kan niet eten,dit doet haar pijn, drinken doet ze haast niet en wat ze binnenkrijgt spuugt ze er weer uit door een hoestaanval. ze heeft al 2 dagen niet geslapen. net weer gemeten weer 40graden koorts. huisarts kunnen we morgen pas terecht. ze is benauwd, we zitten er echt even door. wat te doen toch hap bellen of zeggen jullie wacht tot morgen. liefs een bezorgde mama
Ik zou bellen! Mijn dochter heeft vorige week 5 dagen 40 graden koorts gehad, maar ze at en dronk nog wel best goed. dat is erg belangrijk. Maar in jouw geval zou ik nu toch weer bellen. Al is het maar om even te overleggen wat te doen.
dank jullie wel,ik ga straks gelijk bellen. net wat jullie zeggen ook al is het maar om te overleggen
We hebben gebeld en konden om 7uur terecht. Na veel onderzoeken toch opgenomen met beginnende longontsteking. Nu dus afwachten. Ik hou jullie op de hoogte