Hi dames, Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen. Mijn menstruatie begint altijd met wat witte afscheiding en vervolgens helder rood bloed. Dit begint ook altijd op de dag dat mijn menstruatie echt doorzet. Nu ging ik net naar de wc en had ik bij het afvegen wat lichtbruine afscheiding.. Wat kan dit zijn? Heb dit echt nog nooit gehad. Toch een vroege menstruatie, die anders dan anders is? Of misschien....... Durf niet te hopen..
Op welke cd zit je nu dan? En was het echt bruinig of wat meer roze/oranje? Ik heb dat ook een keer gehad en toen was ik zwanger. Maar zie mijn handtekening..das niet goed gegaan. Maar garanties hebben we niet helaas. Wanneer is NOD?
Ja bij iedereen is dat weer anders. Bij mij begint het meteen met echt rood. Het lichaam is iets bijzonders..
Ik zit vandaag op cd 27. Maandag moet ik ongesteld worden.. dus nog even afwachten. Het was naar mijn idee echt bruinig, beetje zoals ik normaal gesproken heb aan het eind van mn menstruatie.
XLizzy.. Bij mij begint het ook vrijwel altijd met helderrood bloedverlies. Vandaar dat ik dit niet goed kon plaatsen. Verder heb ik echter geen symptomen, normaal gesproken voor nod gevoelige tepels.. nu niet. Maar dat is ook alles, hihi.
Ja het kan xijn dat je lichaam nog wat oude resten afstoot. . Het is zo lastig te zeggen.. Denk dat je maandag moet afwachten en andrs tsten. Balen zo op dat wachtbankje he!?
Het kan ook gewoon nu opeens een ongi zijn die begint met bruin....soms kan een vrouwenlichaam irritant zijn. Voor de mk had ik het ook nooit.....