Kledingkast

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Uuz, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik zit een beetje te twijfelen wat dl nodig heeft aan kledingkastruimte. Ze groeit in rap tempo uit haar (grote) ladenkast.

Kunnen we weer even vooruit met maatje meidenkast? Kan ik beter meteen een volwassen kledingkast neerzetten? is een kast met spiegeldeur al veilig? vragen vragen...Wat voor kledingkasten hebben jullie voor de kinderen? (Ik wil geen hippe kledinghuisjes oid, haar kamer is al design genoeg :))

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Onze dochter (3) heeft een 'hoge' kast van Ikea Stuva en twee ladenkastjes. In de hoge kast (130 hoog) liggen haar kleren. In de ene ladenkast het beddengoed (inclusief een extra fleecedeken en een verdwaalde slaapzak) en het andere ladenkastje is voor andere spullen. De hoge kast kun je ook nog in een hogere variant krijgen maar die past bij ons niet ivm schuine daken. Maar het past er prima in hoor. Wij hebben alleen legplanken maar je kan het zelf inrichten met bijv een hangdeel en een legdeel.
    Stuva van Ikea kun je zelf samenstellen, kleurtjes kiezen voor de deuren/laden en het is nog leuk te betalen.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dochter heeft een Pax kast met scharnierdeuren, 2x 50cm breed en 35cm diep, 240 hoog.

Zoon heeft een Pax kast met schuifdeuren, 2x 75cm breed en ook 35cm diep en zelfde hoogte.

Bij beiden zitten er lades, roedes en planken in, beddengoed ligt er ook in en nog ruimte over.

Hebben de simpelste deuren, gewoon strak wit.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Hier paste het t/m maat 110/116 oid in een kleine kast, daarna konden jurken niet meer goed hangen. De oudste heeft nu een Paxkast (vier delen).

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter heeft een kast van Ikea (Pax).
    Hij bestaat uit twee delen: 2 x 50 cm. Met planken, roedes en lades. Ik wil best een foto maken, maar dat gaat nu niet.

Als de bovenverdieping opgeknapt is, wil ik voor onszelf ook weer een Pax-kast. Ideaal!

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Veel kastruimte hebben de meesten! Ik had als kind ook een kleine kast, maar per seizoen werden er wel kleren uitgehaald en opgeborgen (dat doe ik zelf niet meer, dus meer ruimte nodig). Wij hebben nu zelf een inloopgeval, maar in het volgende huis wil ik ook weer gewoon losse kasten. Ik denk dat ik de kast voor dl ook nog even uitstel tot we nieuw huis hebben. Maar even kijken of we een simpele inbouwkast kunnen maken voor de komende tijd.

Deel Deze Pagina