hOI IK HOEF PAS 1 NOVEMBER VOORhet erst nar de verloskundige omdat die denkt dat ik nog niet zo lang zwanger ben heb zelf het idee dat ik ongeveer al 10 weken zwanger ben ben zwanger geworden door de pil heen hierdoor nog een paar keer ongesteld geweest heb 4 okt een test gedaan en deze was dik positief heeft iemand een idee of het zelfde gehad graag reacties
ff off topic:als je een gewoon letterype gebruikt leest dat wat prettiger. succes met je zwangerschap
Ja daar kan je achter komen door een termijn echo hoelang je zwanger bent! en als je 4 nov naar de verloskundige moet dan kan je het melden ! en meestal moet je dan nog een afspraak maken voor een echo want er zijn weinig vk die een eigen echo aparaat hebben! veel succes!
is over een week al, dan maakt het toch niet uit of je tien (of minder) weken zwanger bent? als je daar maar voor de twaalf weken heen bent geweest, de echo zal wel uitwijzen hoe ver je bent. ikzelf had trouwens op de dag na m'n intake gelijk een echo.
Vind het ook vroeg genoeg, kreeg hier mijn eerste afspraak ook pas met 12 weken. Eerder kan de verloskundige niets doen/zien/horen. Is dus heel normaal! Gefeliciteerd
ik las van je dat je in september in de 1e en laatste week van je pil strip wat "slordig" bent geweest...er van uit gaande dat je dus in september bevrucht bent, ben je echt nog niet zo ver meid, je hebt net "verkering" met deze jongen schrijf je ( 2mnd) dus de kans dat je gelijk zwanger bent geraakt zal wel klein zijn.... als je idd zwanger bent ben je waarschijnlijk nog maar pril zwanger en geen 10 wkn want dan zou je in augustus als slordig moeten zijn geweest en ik lees enkel dat je in sept slordig bent geweest en vanaf september dus ook niet meer ongesteld... het is dus via de ha bevestigd dat je zwanger bent wacht dan het bezoek aan de vk gewoon af en die zal een afspraak voor je maken voor een termijn echo zodat berekent zal worden hoever je precies bent... maar aan je verhaal te lezen ben je dus echt nog geen 10 wkn zwanger.... succes bij de vk volgende week gr.smoekie
Ik had op de dag van mijn intake meteen ook een echo bij de verloskundige, dat is meestal wel snel geregeld. En je mag volgende week al, dus komt goed