fles steeds weg slaan

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door girlpower mama, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    hallo,

Dyonne slaat de laatste week steeds de fles weg. en dan als de speen uit haar mond is gaat ze huilen. en ze is zo onrustig met het geven van de fles. herkennen jullie dit ook. en wat kan ik er aan doen. of zou het komen doordat haar tandjes doorkomen.

Maken jullie jullie zoontje/dochterje wakker voor een fruithapje en een groentenhapje. Dyonne slaapt de laatste tijd rond het fruithapje en groentenhapje. wat moet ik doen haar wakker maken of niet. want ze komt s'nachts ook alweer.

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Inge slaat ook vaak de fles weg of is onrustig en wil niet drinken, dan leg ik haar even weg om te spelen en probeer ik het 10 minuten later weer en dan gaat het vaak goed. Wat ook nog wel een wil helpen hier is een grotere speen of de dop iets losser draaien zodat ze het er makkelijker uit krijgt en er niet te veel moeite voor hoeft te doen.

Voor het fruithapje maak ik haar niet wakker. Ik laat haar gewoon slapen en wanneer ze wakker is geef ik haar eerst een fruithapje en dan een half uur tot een uur later nog een fles. Of ik laat het fruithapje helemaal zitten. Het is bijvoeding en melk is belangrijker voorlopig.

3. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    zal ik ook eens proberen om haar ff in de box te laten spelen.

dank je voor de tip.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen heeft dat ook rond die periode gehad, ik denk dat het een fase is of een sprongetje hoe dat ook mag het heten, meestal legde ik haar neer op de bank en gaf zo de fles en dat was dan zo interessant dat ze het hup zo leegdronk!

5. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    dank je wel voor je reactie.

ik kan het altijd proberen.
    ik dacht dat het misschien te maken had met haar tandjes. 1 is er al door.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Hier ook een dame die enorm onrustig is tijdens de fles. Continue haar hand op de fles, fles weg duwen, vinger erbij willen stoppen in haar mond. En inderdaad, zodra die speen eruit is krijsen. Heb er nog geen oplossing voor.

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik geef jaimy zijn tut even als hij de fles blijft weg duwen dan na een paar minutjes tut eruit en fles erin en dan drinkt hij eigenlijk wel in een keer zijn fles leeg.

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hier het zelfde probleem en heb haar even in de box gelegen en na 10 minuten weer geprobeerd maar dan moet ze hem helemaal niet mer dit gebeurd minstens twee keer perdag dat ze een halve fles van 210cc laat staan

zou ik dan maar proberen om van 5 naar 4 flessen tegaan ?

Deel Deze Pagina