Je bedoelt: wat zit er tussen me benen als ik de vorige avond sex heb gehad? Sperma is, vlak na de productie een beetje jelly-achtig, het lijkt idd een beetje op slijm. Echter, door de verandering in eiwitten verandert de structuur van sperma binnen een half uur na productie. Dan wordt het waterig dun. Klinkt misschien raar, maar ik heb jaren zelf sperma-onderzoek gedaan (niet thuis nee!!! ik werk in het ziekenhuis), dus ik weet echt waar ik het over heb. Vruchtbaar slijm blijft dus slijmerig, tussen je benen en in je onderbroek. Sperma is na een half uur echt waterdun geworden. Zo herken je het verschil...
ik denk dat ze bedoelt sperma dat terugvloeit haha... sperma is wit. Vruchtbaar slijm is doorzichtig en nog veeeeeel rekbaarder. Dat kan je bij wijze van spreken een meter uitrekken voor het breekt.
Bedankt voor je antwoord, dat wist ik namelijk echt niet!!! Ik had dus echt plakkerig slijm en heb gisteravond gemeenschap gehad, waarschijnlijk was het dus vruchtbaar slijm .. Thanks!
Ik vond het eigenlijk een hele goede vraag! Tuurlijk zal er ook wel wat zaad mee uitgekomen zijn, maar dan inderdaad opgesloten in jouw vruchtbaar slijm. Spannend! Nu twee weken duimen draaien!!!
Bedankt !! Is zeker spannend zou wel heel snel zijn de eerste ronde maar je weet nooit, had ook echt niet verwacht dat ik er bij 2e zo mee bezig zou zijn ,lijkt wel of ik er nog erger mee bezig ben
en dan heb ik nog een vraagje wat ik altijd al heb willen weten.. heb je dan vruchtbaar slijm net voor je eisprong of tijdens je eisprong?!
Voor zover ik weet is dat juist voor je eisprong... Dit schijnt ervoor te dienen dat de zaadjes makkelijker naar het ei kunnen zwemmen en na je eisprong zou je daar niet veel meer aan hebben.... Liefs Joy
Ik vind het een hele goede vraag want ik dacht er ook aan vandaag!! Zit in mijn vruchtbare periode en heb gisteravond gemeenschap gehad, vandaag wat slijm???? Of sperma.. volgens mij als ik het zo lees is het het 2e geweest bij mij...
Ik had altijd vr. slijm voor en tijdens de ei, daarna sloot de bmm en nam t slijm af. Maar idd het terugloop lijkt heel erg op vruchtbaar slijm! Ik heb trouwens na inseminatie, ook altijd een zeur gevoel van onder. Kennis van mij had buikpijn. Waarschijnlijk een stofje ofzo in het sperma?
Slijm is idd voor je eisprong. Geloof het of niet maar zaadjes kunnen veel makkelijker tegen het slijm inzwemmen, dan zonder. Mij lijkt het nogal een geworstel voor die jongens. hihi Zeurend gevoel na inseminatie kan ook gewoon komen omdat ze (of jezelf, als je het zelf doet) toch met een 'lichaamsvreemd' iets (slangetje) binnen in je zijn geweest. Je lichaam reageert hierop. De een heeft dat meer dan de ander. Sperma op zich is heel uitzonderlijk als je hierop reageert, maar het kan wel.
Oh appart! Ik doe idd alleen spuitje. Echt heel stom, heb dan altijd t gevoel alsof er iets heel zwaars hangt haha